Yeni okul.. yeni maceralar ve yeni gizem.
Artık 11. Sınıftım.Okul değiştirdiğim için biraz heyecanlıyım.Eski okulumdan taşındığım için bu okula geçtim.Eski okulumdan şikayetci değilim fakat bu okulda daha fazla aktivite var.
"Kızım geç kalıcaksın hızlan biraz"diyen annemin sesi ile irkildim.Tam 2 dakikadır boşluğa bakıp düşünüyordum.Hemen hafif bir parfüm sıkıp hazırlığımı tamamladım.
Okul forması hoşuma gitmişti.Eski okulumun formasından bin kat daha güzeldi.
Çantamı alıp odamdan çıktım.Anneme veda edip ayakkabılarımı giydim ve yürümeye başladım.Okul evden 10 dakikalık yürüme mesafesindeydi.
Saat 9'da ders başlıyordu ama saat şuan 8.48'di.12 dakikada her halükarda varacağım için yavaş yavaş yürüyordum.
Bağcıklarımın açıldığını fark edip kenarda durdum.Tam bağlamak için eğiliyordum ki sitenin kapısından bı çocuk çıktı.Bende tam durucak yeri seçmiştim.
"Günaydın" dedi adını bilmediğim çocuk.Okul formamı inceliyordu.
"Günaydın" diye cevap verdim.
"Aynı okuldayız sanırım okul formamız aynı"dedi.
"Akay bu arada ben"diye devam etti ve elini uzattı.
"Bende Duygu,tanıştığıma memnun oldum." Dediğimde gözü ayakkabıma takıldı;
"Açılmış" diyerek eğilip bağcığımı bağladı."Teşekkür ederim gerek yokt-"
"Bağladım bile."diyerek ayağa kalktı.
Beraber yürümeye başladık.
"Daha önce seni görmedim yeni mi geldin okula?"diye sordu.
"Evet yeni taşındım buraya."diye cevap verdim.
"Kaçıncı sınıfsın?" Diye soran bu sefer bendim.
"11"dedi kısaca. "Sen?"diye de ekledi.
"Bende 11. Sınıfım."diye cevapladım.
"Hangi sınıfta olduğunu biliyormusun?"
"Bilmiyorum gidince müdürden öğrenicem."dedim.
Okula varmıştık.
"Gel o zaman beraber öğrenelim"dedi ve okula girip beraber müdürün odasına çıktık.
Kapıyı tıklatıp içeri girdik.
"Merhaba ben bu okula yeni geldim de sınıfımi öğrenebilirmiyim?"dedim müdüre
"Adın neydi?"Diye sordu Müdür bey.
"Duygu İlay Adal"dedim.
Biraz sistemden aradıkdan sonra;
"Kızım sen 11-A'dasın" dedi."Tamam"dedim ve odadan çıktık.
"Şanslı günündesin"dedi Akay
"Nedenmiş?"diye sordu.
"Bende aynı sınıftayım"diye cevapladı.
Şaşırmıştım.Hem aynı mahalle,hem aynı okul,hem aynı sınıf.Garip bir tesadüfdü.
"Gel o zaman sınıfa gidelim"dedi ve sınıfa doğru ilerledik.
"Sınıfda kafa dengi insanlar var iyi anlaşırsın"dedi.
"Umarım öyledir"diye mırıldandım.Sınıfa girdiğimizde gözler bize dönmüştü.Ne yapacağımı bilmiyordum.Sadece Akay'ı tanıyordum.O da şüpheli biraz.
"Gel sen benim yanıma otur"dedi ve sırasını gösterdi.
Oturup çantamı bıraktım.