103. Kouzlo

6 2 5
                                    


,,Měla bych jít zkontrolovat Julii," řekla Katalina a zvedla se z postele, když v tom ji Andrašiho ruka zastavila. ,,Nechoď ještě," zašeptal a přitáhl si ji zpátky k sobě. ,,Musím. Co když Julie už je z vycházky zpátky," řekla a znovu se chtěla zvednout, jenže Andraši ji nenechal.

,,A to bys mě tu nechala samotného, no tak Katalino, nebuď tak krutá," dodal na její slova a pohladil ji něžně po rameni.

,,Ne, to víš že bych tě tu nenechala," otočila se k němu a pohlédla mu přitom pevně do očí. ,,Ale co když mě bude Julie potřebovat," řekla a pohladila ho jemně po tváři. ,,A já tě snad nepotřebuji," bránil se Andraši a přitáhl si ji k sobě ještě blíž.

,,Ale ty jsi jiný případ..mnohem jiný," odpověděla a dala mu přitom na rty polibek.

Andraši toho využil a jedním rychlím pohybem ji opět otočil zády na postel. Nepouštěl její rty a jejich polibky se stávaly víc a víc náruživější. ,,Andraši, to už stačí!" okřikla ho Katalina, ale on nepřestával.

,,Chceš vidět kouzlo?" zeptal se ji po chvíli, když se od ní konečně odtáhl a Katalina na něj vykulila oči. ,,Kouzlo? Ano chci," odpověděla, ale pak ho přejela dlouhým pohledem. ,,A ty nějaké kouzlo umíš?" zeptala se a on ji znovu položil do polštářů.

,,Ano, umím jich spoustu," řekl a usmál se na ní.

,,Tak se dívej," dodal a pak si foukl na obě dlaně a začal s nimi o sebe navzájem třít, po chvíli zaťal ruce v pěst foukl znovu a vytáhl nádhernou bílou růži.

,,Ta je pro tebe," řekl a onu růži ji podal. Katalina k ní přivoněla, jestli je skutečná a ano voněla skutečně jako opravdová růže. ,,Jak jsi to udělal?" zeptala se a přitom se na něj pousmála. ,,To je lehké, Kat," odpověděl Andraši a pohlédl ji přitom pevně do očí.  

,,Uděláš, takhle a takhle a máš tu růži," dodal a znovu ji předvedl celý trik, ale tentokrát vytáhl růži červenou.

,,Zkus si to," řekl a tak si to Katalina zkusila, ale ať dělala co dělala, tak žádnou růži z dlaně nevytáhla. ,,Jak jsi to udělal, mě to vůbec nejde," dodala trochu podrážděně, když jsi onen trik zkoušela už po několikáté a když ji stále nešel.

,,To je věc cviku, miláčku," zašeptal ji do vlasu a zastrčil ji do nich růži.

Poslední Hřích 2Where stories live. Discover now