104. Nepříjemný zážitek

8 2 4
                                    


Gavriel si rychle dooblékl zbytek svých šatu a vydal se ke svému koni. ,,Kam jedeš, Gavrieli?" zeptal se ho Griško a přitom nechápavě na něj hleděl. ,,Musím za ní, musím jí najít," odpověděl Gavriel, protože nechtěl tuto dívku ztratit.

,,Tak počkej pojedu s tebou," odsekl Griško a pak si na sebe dal zbytek svého šatstva a rychle se vyhoupl do sedla svého koně.

,,Vždyť jsi říkal, že tě vůbec nezajímá," osočil ho Gavriel a vrhl na něj nevrlí pohled. ,,To ano, ale ty jsi do ní jak vidím úplný blázen, a proto tě nenechám jet samotného..i když nevím co na ní vidíš," řekl a pak popohnal svého koně do cvalu, aby Gavriela dohnal.

,,Vidíš já také ne, ale líbí se mi a nemohu ji nechat jen tak odjet, prostě nemohu," odpověděl a pousmál se na svého přítele.

,,Áá tak tady se nám někdo zamiloval," rýpl si do něj Griško a úsměv mu oplatil. Gavriel mu mezi tím zmizel u lesa a tak popohnal svého koně k trysku, aby svého přítele dohonil.

,,Kde je Gavriel?" zeptal se ten muž a stále mířil na Beatu svou puškou.

,,Kdo? Já žádného Gavriela neznám." odpověděla po pravdě Beata a zněla odhodlaně, i když v očích měla strach. ,,Tak znovu, kde je Gavriel?" zeptal se ji ten muž a přitom jeho ruka ji zmáčkla čelist až Beata vyjekla bolesti. Roztrhl ji o trochu víc šaty, takže už měla natržený u druhý rukáv, takže její prsa se drala víc a víc ven.

  ,,Já vážně nevím kdo to je. Neznám ho," odpověděla s našpulenými rty, jenže onen muž se rozzlobil, pustil její čelist a vrazil ji facku.

,,Tak naposledy, krasotinko. Kde je ten muž? Kde je Gavriel?" zeptal se ji znovu a opět namířil na její čelo hlaveň své pušky.

Beata mu chtěla opět odpovědět že skutečně neví kdo to je, jenže v tu chvíli se tam na koni vynořil muž a zavolal na toho muže, který ji držel spoušť své pušky u hlavy. ,,Nehledáš náhodou mě, Kostasy?" řekl s tázavým hlasem a s namířenou zbrání na jeho hlavu.

,,Ano, hledám," odpověděl onen muž a přitom se pousmál koutek úst.

,,Tak výborně," řekl a zmáčkl spoušť své pušky.

,,Jste v pořádku?" zeptal se Gavriel a podíval se na ženu, která vůbec nevěděla co se tu děje. Seskočil z koně a rozpřáhl náruč, do které mu celá vystrašená Beata vběhla, jakoby právě on byl její záchranná..její princ, který ji přišel zachránit.

,,Ano, jsem..Ale co ten muž?...Vy jste ho zabil," vykoktala ze sebe, protože se ji stále strachem třásl hlas. ,,Musel jsem ho zabít, ublížil by vám," snažil se ji Gavriel uklidnit a sevřel ji pevněji na své hrudi, u které se vystrašeně tiskla.

Jeho přítel Griško mezi tím pronásledoval dva kumpány toho mrtvého muže, kteří utekli a které potom když je našel, zabil.

,,Ten muž stále něco mluvil o nějakém Gavrielovy," řekla Beata ještě stále třesoucím se hlasem a přitiskla se k němu pevněji, protože nechtěla aby ji pouštěl.

,,Ano, já vím. Ten Gavriel jsem totiž já," odpověděl onen muž a pousmál se na ní, když k němu zvedla své nádherné oči. ,,Trochu divný čas na představovaní, víte co pojďte raději odsud," řekl hned na to a pak odvedl vystrašenou a vyděšenou Beatu kousek stranou.

,,Váš kůň je v pořádku," dodal když uviděl jejího koně jak se spokojeně pase a pohladil ji přitom po vlasech.

,,Ano, zdá se být v pořádku," odpověděla Beata a z pohledu, kterým si prohlížela svého koně, pak pohlédla na něj. ,,Pojďte, odvezu vás odsud pryč," řekl a pak ji vysadil na svého hřebce a vyhoupl se do sedla za ní.

,,Ale co můj kůň?" zeptala se Beata a pohlédla přitom zpátky na svého koně.

,,Nebojte vezmeme ho sebou," odpověděl Gavriel a pak už v jedné ruce držel otěže jejího koně, který šel spokojeně za nimi.

Zastavili u veliké řeky, která se vlnila na konci lesa.

Beata vyskočila ze sedla jeho koně a spadla mu rovnou do náruče, když ji pomáhal, aby nespadla. Usmála se na něj a on ji úsměv oplatil, ale pak se od něj odtáhla a podívala se na zdejší krajinu.

,,Trochu se opláchnu, nevadí vám to?" řekl Gavriel a podíval se ji dlouze do očí. ,,Ne, nevadí mi to," odpověděla Beata, protože taky po tom všem se potřebovala umýt, jelikož byla špinavá od bláta.

  ,,Nebojte, otočím se," řekla, když stále váhal a pak se otočila. Jenže nemohla odolat a stejně se otočila zpátky, aby mohla spatřit jeho tělo.  

Poslední Hřích 2Where stories live. Discover now