Hejka, chciałem zacząc gadac o fnaf. 


TEMAT1. UCN

Dobra dam wam git teorię co sie dzieje w UCN

Jak wiemy, gramy jako William. Prześladowcą w tej teorii nie jest Cassidy a Afton żyje.

Zacznę od tego, że frightsy SĄ kanoniczne. Kiedy Scott ogłosił rozpoczęcie frightsów, powiedział że to będzie 5 książek, czyli, co ważne ostatnim opowiadaniem byłby MĘŻCZYZNA Z SALI 2137sam Scott przyznał że frightsy będa kanoniczne. W teorii Dziecko w masce aligatora to ANDRZEJ. Andrzej jest dzieckiem zabitym w MCI. Mozna go zauważyć w minigierce happiest day. Andrzej zaczyna prześladować Williama od kiedy trafił do szpitala. UWN dzieje w koszmarach Williama co potwierdza Np. Głosówka W.Boniacza i koszmarnego mariana wkleję je tu.

W.Bonnie

"Time to face the consequences of your failure.""I may be missing my face, but even I could see who's stalking.""What is this new prison? Is it me trapped, Or is it you? perhaps it's us both."

CO oznacza że Willuś jest w czasie koszmarów uwięziony w UCN

A teraz inne głosówki które w tej teorii są bardzo ważne.

Ballora: These are all strange circumstanges that brought us together.

Happy Frog: We've only just begun. I will never let you rest. I will never let you leave

Music man: You hear that? It's the sweet, sweet sound of your eternal silence.

Jack o Chica: Greetings from the fire, and the one you should not have killed.

Jest jeszcze wiele takich voicelineów ale to są dowody że ten którego William nie powinien zabić, to Andrzej za co Andrzej go dręczy

A potem jak wiemy Blythe w książce birze go do Centrum Dyspozycji Fazbear Entertainment gdzie William rozpada się kończąc jego koszmary.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: 4 days ago ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Jakieś gadanie o FNAFWhere stories live. Discover now