62. Κοπάνα της Ιζαμπέλας. Η Ραφαέλλα,η Ιζαμπέλα+Θιό πάνε στον Μάξιμο.

3 1 0
                                    

Η Λάουρα κοίμησε τον μικρό Άντονι. Είδε τον Μιγκέλ μέσα στην μπανιέρα και μπήκε και αυτή μέσα.

Μίγκελ- Τι έγινε και μπήκες και εσύ μέσα? Το μωρό το κοίμησες?

Λάουρα- Μια χαρά κοιμάται ο Άντονι μου. Σώπα και φίλα με. Έχω ανάγκη να ξεχάσω. Αχ πόσο μου έλειψες Μιγκέλ μου.

Μιγκέλ- Πιο σιγά Λάουρα μου. Θα μας ακούσει ο Άντονι. Βλέπω έχεις ορέξεις σήμερα. Χαίρομαι για αυτό.

Ο Μάθιου πλησίασε τον Σοφοκλή για να του μιλήσει. Η Νάντια τους κοίταζε. Ήταν ένα όμορφο κοριτσάκι.

Μάθιου- Μην με φοβάστε κύριε Σοφοκλή το μόνο που θέλω είναι να προστατέψω την Νάντια. Να είμαι κάτι σαν φύλακας άγγελος της.

Σοφοκλής- Δυστυχώς η Κασσάνδρα η γυναίκα μου δεν την αγαπά καθόλου. Έπρεπε να το έιχα καταλάβει ότι η Νάντια δεν είναι κόρη της. Αυτό το αγγελάκι δεν γίνεται να προέρχεται από τέτοια γυναίκα.  Είμαι σαν πατέρας της Νάντιας.

Ο Μάξιμος είπε στην Αικατερίνη ότι σίγουρα ο Φελίπε θα ήξερε για την εγκυμοσύνη της.

Μάξιμος- Αικατερίνη ο Φελίπε σίγουρα θα ξέρει ότι είσαι έγκυος. Και η Βερόνικα θα το έμαθε σίγουρα. Να προετοιμαστείς.

Ραφαέλλα- Μην φοβάσαι αδερφούλα μου θα σε προστατέψουμε. Ο Ματίας και η Βερόνικα είναι ανεπιθήμιτοι εδώ πέρα.

Μάξιμος- Μπορεί η Βερόνικα να θέλει να σου πάρει το μωρό σου. Να κουβαλά τα ίδια μυαλά με τον Ματίας. Να παίρνουν μωρά που δεν τους ανήκουν.

Ραφαέλλα- Η Ιζαμπέλα άφησε τις κούκλες της Αγγελική και Μανουέλ εδώ πέρα. Γιατί δεν τις πήρε?

Βαλέρια- Μου είπε ότι αυτές οι κούκλες θα μείνουν στην έπαυλη για πάντα. Δεν θα φύγουν ποτέ από εδώ. Να είναι μαζί ευτιχισμένοι και ερωτευμένοι.

Μάξιμος- Λές να είμαστε εμείς στην επόμενη ζωή μας? Μας μοιάζουν κάπως οι κούκλες. Ο Μάθιου μου έλεγε κάτι ακαταλαβίστηκα πράγματα.

Ο Μάξιμος αγκάλιασε την Ραφαέλλα που ήταν στεναχωρημένη με την κατάσταση με τον Ματίας.

Μάξιμος- Μην είσαι στεναχωρημένη  Ραφαέλλα μου. Δεν θα μας πλησιάσει αυτός. Ο μπαμπάς σου ο Φερνάντο έβαλε προστατευτικό ξόρκι γύρω από το σπίτι. Κανένας που δεν έχει καλούς σκοπούς δεν θα πατήσει το πόδι του εδώ πέρα.

Η Ραφαέλλα είπε στον Μάξιμο την ιδέα της για την βάφτιση των μωρών.

Ραφαέλλα- Μάξιμε μου σκέφτηκα να βαφτίσουμε τα μωρά μαζί τον Θίο μας και την Ειρήνη σου. Δεν είναι καλή ιδέα αυτή?

The Royal RomanceOù les histoires vivent. Découvrez maintenant