İyi okumalar 🌈 🌈 🌈
Aradan 3 gün geçer Kenan veysellerdedir Veysel izin almış sadece abisine bakıyordur
" Böyle rahat mısın abi "
" Evet "
Der Kenan o sırada Cemile gelir
" Mis gibi çorba yaptım veyselim koyayımmı Kenan abide içsin sıcak sıcak "
" Koy Cemilem sabahtan beri bişey yemedi abim "
Der Veysel kenanın yine morali bozuktur
" Abi yine niye astın o suratını "
" Annemi özlüyorum Veysel "
" Abim yapma böyle "
Der ve kenanın saçlarını okşar kenanın gözleri dolar Veysel kenanın ellerini tutar
" Ben söz verdim abi ben ağlamayacağım senin yanında sen üzüldüğün zaman benimde canım yanıyor "
" Elimde değil Veysel "
" Anamı çok severdin dimi "
" Evet "
" Ben o zaman bişey isteyeceğim "
" Ne "
" Anamın bu ara tek istediği şey senin yürümendi biliyor musun biliyorum sırası değil diceksin ama fizik tedavi yapalım mı abim yine eskisi gibi yürü hem hastanede herkes seni çok özledi "
" Veysel aslında bende sana bunu dicektim "
" Ney "
" Hani ben ameliyatta çağla isminde bir kızı öldürdüm ya ben doktorluktan vazgeçmek istiyorum "
" Abi olmaz "
" Olur Veysel lütfen karışma daha o zaman karar vermeliydim buna ama olur "
" Abi "
Tam o sırada kapı çalar gelen muammerdir
" Veyselim "
" Babam sen nerdesin ya gözükmedin cenazeden beri "
" Kafa dağıtmak istedim oğlum beni Kenan ile yalnız bırakır mısın "
" Tabi "
Der Veysel ve gider
" Nasılsın oğlum "
" İyiyim babacım sen nasılsın "
" İdare eder oğlum bak ne dicem sana ben cenazeden sonra annenin çok istediği bir şeyi yapmak istedim ortadan kaybolma sebebimde buydu her yerden senin için çok iyi bir hastane doktor araştırdım fizik tedavi için "
" Zahmet etmişsin baba ben istemiyorum "
" Oğlum ne demek istemiyorum ömür boyu böyle mi kalmak istiyorsun "
" Bu en son yaşadığım olaydan sonra evet "
" Hangi olay "
" Ameliyatına girdiğim bir kız vardı ya çağlaydı ismi öldürmüştüm belkide hakediyorum bu kaza felç olmak annemin ölümü belki bir cezadır bana bende bu cezaya yardım etmek istiyorum o yüzden fizik tedavi istemiyorum "
" Kenan biz bunu konuşmadık mı oğlum sen bize söz verdin kendini suçlamayacağına "
" Baba o kızın adı yüzü çıkmıyor aklımdan ya o kız benim kızım olsaydı ben bu kızı öldürdüm yarın öbür gün benim kızımda ameliyata girdiğinde ya onuda öldürürsem "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
asla bırakma beni
Cerita PendekHerşey o roket patlamasından sonra olur Kenan komaya girer Veysel doktordur onu yaşatmak için elinden geleni yapar Veysel'in en korktuğu şeylerden biride kenanın ölümü peki veysel kenanı kurtarabilicek mi