Ayse teyzenin söyledikleri çok sacmaydi. Ya biri bana bir oyun oynuyor yada ben henüz uykudan uyanamamistim. Kendime tokat atıp uyandırmak istiyordum fakat hiçbir yerim kimildamiyordu bu bir ruyaysa veya biri bana bi şaka yapiosa bu gerçekten çok korkunç bir şaka. Bu saçmalık tan bir an önce kurtulmak istiyorum. Derken dizlerimin üzerindeki ayşe teyzenin resmi ruzgardan dolayi yere düştü ve sonra kendiliğinden kayboldu. otobüs yavaş yavaş ikinci durağa gelmeye başladı. Dışarı ya baktığımda ise hala karanlıkti. Otobüsün kapısı açıldı. Iceriye genç bir kadın girdi. Kadın otobüste boş bir yere oturdu. Karşıdan bakınca yüzünü gorebiliyordum. Yüzü yanık lekelerinden pek fazla tanınacak deildi ama ben onu tanıdım. O gözleri benden iyi kimse taniyamaz. Evet o genç kadın bnm eski sevgilimdi.... Beni en yakin arkadasimla aldatmisti. Hatta onun yüzünden ben intihar etmeye kalkismistim. Ama kurulmuştur suan onun neden burda olduğunu bilmiorum. Ama bildiğim tek şey gerçekten çok acı çektiği.. yüzündeki yaralar onun canını acıtıyor du . Yerinde acı içinde kivraniyordu.sonra gözlerimin içine bakıp.
-bana acimayi kes.
+beni tanıdık mi?
-Hayır seni tanımıyorum.
+eminmisin
-hey burda yeni olmalısın. Burası dünyaya benzemez orda tanıdıklarımin burda taniyamazsin
+ben nasıl tanıyorum peki seni?
-senin yaratık seni henüz bitirmemis. O aslında senin anılarını kemiriyor!