BAB 14

23 4 0
                                    

4 minggu kemudian, Aryan balik dengan wajah yang ceria. Tak sabar nak jumpa bini!

"Abang dah balik!" Jerit Aryan sambil jalan terlompat-lompat, Elina hanya tergelak kecil.

Aryan tersenyum hingga menampakkan lesung pipi dikedua-dua belah pipinya.

"Perghhh!!, hensemnya anak papa!" Ucap Aryan sebelum mengambil Amir dari dukungan isterinya, Elina hanya tersenyum kelat.

"Abang tak kisah ke?" Soal Elina secara tiba-tiba, Aryan masih lagi tidak faham." Amir ni bukan darah daging abang..."

"Shh, abang tak kisah semua benda tu." Ucap Aryan tenang sebelum menarik tangan isterinya masuk ke dalam pelukkannya.

----

Elina mengambil Amir dari tempat tidurnya, Aryan yang melihat isterinya itu cepat-cepat berjalan dan terus mengambil Amir.

"Nak buat apa dengan Amir?"

"Nak mandikan dia lah, dia wangi abang busuk."

"Amboi, abang wangi ok!" Ucap Aryan membuatkan Elina ketawa tidak ingat dunia. "Biar abang yang mandikan dia." Ucap Aryan, Elina hanya tersenyum dan mengganguk.

Aryan membawa Amir masuk ke dalam bilik air sambil menyanyi.
"Oh Joni! ye papa, gembiranya bersama!!".

----

Sudah empat jam Aryan dan Amir tidak keluar dari bilik air, Elina yang sudah lama menunggu sudah tidak tahan.

Buk!

Runtuh pintu bilik air itu. Terlopong mulut Aryan melihat isterinya berdiri dihadapan pintu bilik air didalam biliknya.

"Habislah Amir..." Ucap Aryan perlahan, Amir hanya mendiamkan diri sambil memandang mamanya.

Elina memandang kedua beranak itu tajam, Aryan dipenuhi sabun dimuka manakala Amir pula di atas kepala.

"Hiyarghh!!!, hambek kau!!" Elina memukul kepala Aryan menggunakan paip.




-Bila la nak dapat 100 vote kan?, cukupkan 100 vote baru update new chapter hahahaha, itu sahaja babay semuaaa.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: 2 days ago ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

CINTA TERAKHIR CODE NAME COBRA |SLOW UPDATE Where stories live. Discover now