چێژی لێ ببینە ...____________
ئێڵۆدی هەنگاوی دەنا بۆ ژورەکەیو دەرگاکەی کردەوە پاشان بەرەو جێگاکەی ڕۆشت تێبینی کرد کە قژ شینەکە نەهاتوە کەمێک لای سەیر بو بۆچی ؟ ئەو هیچ کات نەبوە دوابکەوێ ..
بەردەوام سەیری جێگاکەی دەکرد تا مامۆستاکە هات ..
ڕوخساری گرژ کرد بۆچی مامۆستا نامجون نەهاتوە ؟!؛ سڵاو قوتابیان ئەمڕۆ یەکەم ڕۆژی دەست پێکی وەرزی زستانە وەکو خۆتان دەزانن هەموو ساڵێک مامۆستا نامجون لەم ڕۆژەدا دەست لەکارەکەی هەڵدەگرێ و تاکو دو مانگی داهاتو ناگەڕێتەوە بۆیە من لەمڕۆوە مامۆستای ئێوەم هیوادارم بتوانم بەباشی بگونجێم لەگەلتانا ..
سەیرە مامۆستا نەهاتوە وە کورە قژ شینەکە نەهاتوە وە ئەمڕۆ جیمینیش نەهاتبو بەڵکو لەگەڵ شۆفێرێکی دیکە هاتم ؟!
جیمین پێشوتر وتی کەوا ئەوان ناتوانن لە وەرزی زستاندا بژین بەڵام سەبارەت بە مامۆستا چی؟
بوەستە تایهیۆنگ وە جیمین دراگۆلا بون کەوایە مامۆستا نامجونیش بەهەمان شێوە وابو ؟!
نەفرەت دەبێ دڵخۆش بم ئیتر ئەوان نابینم بۆ ماوەیەک گەر کورتیش بوبێ ..
ئێڵۆدی لەبەردەم خۆیدا بزەی دەکرد ..لەکآتێک قوتابیەکان سەیریان دەکردو پستە پستیان دەکرد
ئەمڕۆژەی ئێڵۆدی زۆر بە جوانی ڕۆشت ئێستا ئێوارەیەو لەماڵەوەیە ئەمشەو جۆنگکوک ناگەڕێتەوە تا درەنگی شەو ئەم ماوەیە بەردەوام بەم جۆرە دەڕواو تا درەنگ ناگەڕێتەوە ..
ئەمیش بە هێمنی دەستی کردبویە خوێندنەوەی کتێبەکەی لە چرکەیەکدا
ئێڵۆدی وشەکانی تایهیۆنگی هاتەوە مێشک
؛ شتێکی لێم دزیوەو بۆمی بدۆزەوە ..ئەمڕۆ باشترین کاتە تاوەکو سەیری ئەو ژورە بکەم کە جۆنگکوک قەدەغەی کردوە بچم بۆ ئەوێ ..
لەبەردەم ژورەکەوە وەستام دەسکی دەرگاکەم گرتو کردمەوە پاشان ڕۆشتمە نێوی ژورێکی تاریک بو وە پڕ بو لە تەپو تۆزو کەلوپەلی زیادە
زیاتر ڕۆشتمە نێوی تا شتێکی ڕەشم بینی لەناو جامخانەیەکی گەورەدا دانرابوچاوەکانم بچوک کردەوە تاوەکو باشتر سەیری بکەم
لەپڕ ڕوناکیەکی لێوە هاتو بە شێتانەیی دەستی کردە جوڵە لە ترسدا کەوتمو
لەو باڵە گەورانەم دەڕوانی کە هەوڵیان دەدا بێنە دەرەوە بەهەموو هێزیانەوە دەجوڵێنو خۆیان دەدەن لە جامی دەوریان ..ڕوناکیەکی شین دەبرسانەوە
کە بەهەمان شێوە لەسەر مەچەکی من نەخشیان نواندو
دو باڵی بچوکی ڕەنگ شین دەبریسکایەوە بە شۆکەوە سەیری مەچەکم دەکرد دەترسامئەو نەفرەتییا چییە !؟؟
_______
سەلام دڵەکانم حەز ناکەم مەرجی ڤۆت دابنێم بەس گەر وا ناچالک بن لەوەدایە بیری لێبکەمەوە کە دایبنێم ...
YOU ARE READING
BLUE hair demon//k.t.h//
Mystery / Thrillerپاشای شانشینی دراگۆلا لە زانکۆی مرۆڤەکان دەست دەکات بە خوێندن بەمەبەستی دۆزینەوەی ژنی مەسئولە دزەکە !