Sokakta ne kadar öpüştüklerini bilmiyorlardı. Belki yarım saat, belki bir... Artık dayanamayacaklarını, Jake'in soğuktan titreyen bedeniyle anlamıştı Heeseung. Bu yüzden istemeden ayırmıştı kendini o çilek tatlı dudaklardan.
Jake elini tutup kaldırmıştı Heeseung'ı yerden. Sonraysa Heeseung'ın olduğunu bildiği arabaya doğru ilerlemişti. Kenetli olan elleriyse, arabanın bulunduğu noktaya kadar ayrılmamış, hatta Heeseung yolun yarısında kenetli olan elleri üzerindeki montun cebine sokmuştu.
Çok klişe bir andı. Hatta Jake bir dizi de böyle bir sahneyle karşılaşınca çok abartı tepkiler verildiğini düşünürdü. Ancak şu an onların asla abartı bir tepki vermediğini anladı. Çünkü gerçek anlamda sokakta oturup deli gibi çığlık atmak, yerinden çıkacak kadar hızlı atan kalbini sökmek istiyordu. Fakat kendini dizginleyebilmişti.
Arabaya oturduklarında bir dakika kadar sadece birbirlerinin gözlerinin en derinine kadar baktılar. Sadece gözlerindeki yıldızlara odaklılardı. Asla gözlerini başka bir yere kaçırmamışlardı ikiside. Bu sessizlikten rahatsız olan ve artık bir şeyler demesi gerektiğini hisseden Heeseung ise konuşmaya başlayan olmuştu.
"Jake...Beni...affedebildin mi? Gerçi bu biraz saçma bir soru oldu, nasılsa bu kadar kolay affedilecek bir şey değildi yaptığım. Yüksek ihtimalle şuan benim ok kötü biri olduğumu, acıtasyon falan yaptığımı düşünüyorsundur. Yani kesin değil tabi ama genellikle öyle yaparl-"(hsg)
"Tanrı aşkına Heeseung! Ağzında motor mu var senin? Ayrıca biz öpüştük? Neden böyle düşünceler içinde isem seni öpeyim? Azıcık sakin olur musun lütfen?"(jke)
"Peki şey-"(hsg)
"Hayır Heeseung, seni öptüğüme pişman değilim veya rahatsız olmadım ve yine olsa yine yaparım"(jke)
"Öylemi?"(hsg)
Bu sefer yüzünde sevgiyle ve birazda sinsi düşüncelerle karışık bir gülümseme vardı Heeseung'ın. Jaeyun bu hikayenin sonunu biliyordu. Fakat hikayenin sonu Jaeyun'un çıkarına olacaktı sonuçta. Neden devam ettirmesindi ki?
"Öyle Hee~"(jke)
Şirin aegyosu ile birlikte, Heeseung'ın eli refleks olarak gitmişti kalbine. Hızlandığını Jake'in duymasından korkmuştu. Çünkü gerçekten ortamda duyulan tek ses olabilirdi o an. Daha fazla beklemeden özlediği çilek tadına kavuştu Heeseung.
Bu sefer az öncekinden farklı olarak, bir şeylerin telafisini etmek ister gibiydiler. Heeseung ağzıyla özür dilemeyi bıraksada sanki özür dilemek ister gibi öpüyordu yine. Ve her ne kadar çok fazla düzeyde olmasa da, arzu ve istek duygularıda gün yüzündeydi.
Yavaşca ısırdı Jaeyun, Heeseung'ın dudağını. Fakat bu Heeseung'ın ağzını açmasına yeterli bir hamle değildi. Jaeyun'da bunun farkında olacaktır ki, eli Heeseung'ın aşağılarına doğru kaydı. Hafifçe okşadıktan sonra ise istediği derin ve boğuk inlemeyi almıştı sonunda. İşte işler şimdi kızışmıştı.
Dillerinde karıştığı ve gittikçe hızlanan öpücüğe karşın, Jake asla uslanmıyor, hareketlerine bu kez çok hızlı olmayacak, fakat az öncekinden de hızlı olacak şekilde devam ediyordu. Gittikçe elinin altında şişen şeyi hissedince, ne yaptığının ve şuan bulunduğu konumu yeni farketmiş gibi dudaklarını ayırdı Heeseung'tan. Şu an Heeseung'ın kucağında, onu okşuyor ve deli gibi öpüyordu.
Tüm kanın yanaklarına ve kulaklarına pompalandığını tahmin etmesi zor değildi. Kafasını, kucağında oturduğu adamın göğsüne gömdü ve elleriyle de yüzünü kapadı. Heeseung'ın eli anında sırtını bulurken, Jaeyun'un davranışlarıyla utandığını anlaması ve ortama ufak bir kıkırtı bırakması bir olmuştu.
"Benim arsız sevgilim utanmış mı, hm?"(hsg)
Söylenilen cümleyle kalbinin durduğunu hissetti Jaeyun. Yapabilirmiş gibi biraz daha gömdü başını. Sonraysa hafif hafif kafasını sağa sola sallayarak sürtünmeye başladı göğüse.
Heeseung çenesini kavrayıp, yüzünü tekrar gün yüzüne çıkarıncaya kadar aynı işlemi yapmıştı. Heeseung hızlı ama anlamlı bir öpücük kondurdu dudağına Jake'in.
"Artık eve gitmeliyiz bence"(hsg)
"Bencede ama benim annemler uyanmıştır bize gidemeyiz o yüzden"(jke)
Dudağını büzerek söylemişti bunu. Tam da bu yüzden bir öpücük daha kaptı Heeseung'tan. Artık gerçekten gitmeleri gerektiklerinin farkında oldukları için arabayı çalıştırmıştı Heeseung. Jake kalkmaya yeltenince ise, göğsüne bastırmış ve geri oturtmuştu onu. Jake'in bir sorunu yoktu tabii.
-------------
Eve vardıklarında Jaeyun, Heeseung'ın attığı mesajlardan dolayı yalnız yaşadığını düşünmüştü. Ki haklıydı da. Eve girdiklerinde Heeseung Jake'e içeriyi gösterdi ve mutfağa gitti. Jale ise meraklı gözlerle etrafına bakıyordu.
Zaten şirket odasından da anlamıştı Heeseung'ın renkli biri olduğunu. Evi de çok göze batacak kadar karmaşık renklere sahip değildi tabiki. Sadece sanki siyah ve beyaz dışında tüm hafif ve uyumlu tonlar vardı evde. Ama bu insanın gözünü yoran cinsten değildi.
Biraz bekleyişin sonunda Heeseung elinde iki bardakla içeriye adımlamıştı. Elindeki bardakları Jaeyun'un önündeki küçük sehpaya indirdikten sonra, ellerinden tutup kaldırmıştı genci.
"Haydi sana temiz kıyafetler vereyim. İstersen duşa da girebilirsin. Nasıl rahat edeceksen öyle olsun. Sadece kendini kasma tamam mı?"(hsg)
"Çok garip geliyor"(jke)
"Efendim?"(hsg)
"Çok garip diyorum. Daha düne kadar senin gözünde bir hayrandım. Sen ise benim rol modelim. Şu an seninle böyle şeyler yaşamam, şu an evinde olmam, aramızda böyle bir bağ olması sencede çok garip değil mi?-"(jke)
"Bu durumdan rahatsız mı oldun yoksa?"(hsg)
Tedirgin ifadesi Jaeyun'u güldürecek gibi olsada kendini tuttu.
"İzin ver bitireyim. Garip çünkü seninle böyle şeyler yaşayacağımızı söyleseler muhtemelen en basit tepkim 'Hayal dünyan genişmiş' falan olurdu. Ama bunları gerçekten yaşamak herkesin şansı değil. Seninle olduğum için çok şanslıyım Lee Heeseung"(jke)
"Asıl benimle olduğun için ben teşekkür ederim Lee Jaeyun. İyi ki Jay ve Sunghoon tanışmışlar. Jay ilk defa bir işe yaramış oldu"(hsg)
Hafif kıkırtılar odayı doldururken, Jake aklına gelen şeyle belindeki elleri tuttu hemen.
"Ben bizimkilere haber vermedim. Momo en son seninle gittiğimi gördü sadece. Şu ana kadar bana ulaşmadıkları için Sunoo ve Momo'nun yetmişinci teorilerini kurduklarına eminim. En iyisi bir gruba bakmak"(jke)
-----------------
bolum atmam gerektigi icin atiyorum
yoksa sonu hic icime sinmedi
ama yapacak bisi yok belki yarin duzeltebilirim
emin degilim
neyse seviliosunuz opuldunuz
BB💞💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CO√ER(HEEJAKE)
FanfictionÜnlü bir şarkıcı olan Lee Heeseung. Ve onun hayranı olup şarkılarını coverlayan Sim Jaeyun...♡ yan ship ~sunsun ~jaywon ~dahmo ~ryeji #1 cover #1 ramyeonz #2 simjaeyun #2 leeheeseung #4 dahmo