Dosla sam kuci. Roditeljima sa ispricala sta se dogodilo. Bili su uz mene kao i uvijek. Poslije sam otisla i poslala poruku Eleni •Sve je ok , nemoj se brinuti. U Londonu sam. Jednostavno sam morala otici mislim da znas razlog. Pricat cemo kad dodjes u London. Pozdravi ekipu (ne cijelu, znas vec koga ne jer me nije briga za njeg) ... Lysm •
Odlozila sam mobitel na stolic i utonula u san. To mi je nedostajalo...Harry's P.O.V.
Sjedimo u dnevnoj sobi. Emma se nikom nije javila. Mene svi gledaju sa mrznjom. Istina je. Spavao sam 1 noc sa Taylor. Trenutak slabosti. Musko sam.
Ocekujemo Emmin poziv..
Odjednom se oglasio Elenin mobitel. 'To je Emma sigurno' -uzbudjeno sam rekao a Elena me strijeljala pogledom i rekla 'da te ona zanima ne bi bio tu i ne bi spavao sa Taylor' - njene rijeci su me i previse doticale. Unistio sam moju Emmicu to jest nije vise moja. Elena je procitala poruku ali me je njen zadnji dio jako dodakao. Ne zeli me vise u svom zivotu. Moram to ici rijesiti. Samo sam ustao i krenuo izaci iz kuce a Lou je potrcao za mnom . 'Harry gdje ides '
Hladno sam se okrenuo i rekao 'Kod nje' ...
Lou 'Cek da uzmem jaknu idem i ja' Sacekao sam naravno. On mi je kao brat i uvijek je tu za mene... Do aerodroma nije vladala prijatna atmosfera.. Kad smo usli u avion shvatio sam da cu ubrzo biti pored nje. Ona me je promijenila iii volim je.. Jako..*U Londonu*
Lou je ostao u hotelu a ja sam sto prije otisao Emminoj kuci. Na vratima me docekao Emmin otac...
Matt: Ko ste vi ?
JA: Harry Styles drago mi je - pruzio sam ruku a on mi je srdacno primio
Matt: Ja sam Emmin otac, Matt. Izvoli udji -dao mi je znak rukom Kad sam usao Emmina mama me je zagrlila. Rekla mi je da sjednem i to sam ucinio. Narednih 5 minuta smo sutjeli ali sto je najgore to je bila ona neprijatna tisina.
Matt: Nego Harry, sigurno nisi dosao zbog nas ?
Ja: Mislim da znamo zbog koga sam dosao - nasmijao sam se ali mi nije bilo do toga
Lucia (nadimak Emminoj mami): Harry objasni nam sta se desilo !
Ja: Ne znam odakle da pocnem
Matt: Od trenutka kad si prevario moju kcer do toga zasto si sad ovdje a ne u L.A.- vise nego zastitnicki se ponio prema meni ali ipak to sam i ocekivao
Ja: Ok,... Huh..
Matt: Pocni !
Ja: Onaj dan kad je pristala da bude moja djevojka to je bio najljepsi trenutak u mom zivotu. Odveo sam je u Luna park i pristala je biti moja djevojka ii...
Matt: Taj nam dio ne moras ispricati jer nam je Emma sve rekla...
Ja: Uredu, ii narednih 7 dana sam imao snimanja cijeli dan ii osjetio sam da nam veza ne ide bas najbolje jer kad bi dosao kuci ona bi ili spavala ili isla spavati.. Ujutro bi nekad isla na predavanje ili ostala spavati. Odlucio sam je iznenaditi i pripremao sam joj iznenadjenje i tu vece me srela Taylor i otisli smo na pice ii stavila mi je valjda nesto unutra . Jednostavno sam nasrnuo na nju ii desilo se. Svjestan sam bio sta radim ali se nisam mogao obuzdati. Tu su valjda bili novinari i uslikali i eto...
Matt: To je sigurno istina ?
Ja: Naravno da jeste. Do Emme mi je stalo i previse i ne bi mogao podnijeti da ne budem s njom...- Nisam vise mogao pa sam pustio suzu.
Matt: Ti si pustio suzu ?
Ja:....
Lucia : Matt pusti ga
Ja: Nema veze sve ok. Kreten sam sto sam to sve uradio ali kajem se jer je volim i previse...Emma's P.O.V
Kad sam se probudila bila je vece. Na mobitelu sam vidjela da je 19:08 . Bila je poruka od Megg
• Ako mozes dodji prespavati kod mene , sama sam•
Odgovorila sam joj •Dolazim za sat vremena ,vidimo se•.
Na brzinu sam se obukla, uzela par stvari koje su mi bile potrebne za 24 sata. Uzela rezervne kljuceve i krenula. Dok sam silazila niz stepenice dreknula sam se 'Maama idem kod Megg vratim se ujutro'
samo sam cula 'Moliim ?'
Uputila sam se prema dnevnoj sobi i rekla 'Rekla sam ti da idem kod Megg vrat...' u pola recenice sam stala i vidjela dobro poznatu kovrcavu glavu..
'Sta ces ti ovdje ?' - strijeljala sam ga pogledom
Mama: Emma mislim da bi ti trebao nesto objasniti , Matt i ja idemo na veceru pa se idemo spremiti (omg recenice)..-Ja sam krenula prema vratima
Harry: Emma stani , samo me saslusaj i idi gdje hoces. Samo mi dopusti da ti kazem...
Ja: Ok, imas 5 minuta..VOTE,COMMENT,READ !
Love you all ! :*
YOU ARE READING
•Teacher or boyfriend ? /harry styles/croatian•
FanfictionDa li ce njih dvoje upkos svemu biti zajedno ? Nakon svega sto im se desilo da li ce imati snage probati ponovo ljubav ? Hoce li ona biti gorkog ili slatkog okusa ? Tu ima njegovog ponosa i njenog inata zbog kojeg unistavaju sebe ... Na neki nacin s...