111.rész [Itthon]

38 0 0
                                    

Fogalmazzunk úgy, hogy én és az idő nem vagyunk valami jóban...Már a nyár útolsó napján vagyunk...Annak is a végénél. Már csak pár óra és vége van a nyárnak. És még nem tudjuk, hogy mi lesz. Én valószínűleg vissza megyek bosstonba. És előlről kezdődik minden. Sarah és Krisz Chicagoba költöznek ha minden igaz. Luis és Isa meg vissza mennek New York-ba. Javon marad Atlantában. És Jaden....na azt nemtudom.

A kanapén felszünk mindannyian és gondolkodunk. Sarah Krisznek van dőlve miközben kikerekedő hasát simogatja. Jelenleg 23:40 van. A repülőnk reggel 6:00 kor indul. Én már majdnem alszok amikor a fejem le csúszik Jaden válláról.

-Pihennyél hercegnőm-Nyom egy gyengéd puszit a homlokomra. Mielőtt be aludnék körbe nézek. Sarah keze a hasán és úgy alszik. Mosolyogva vissza hajtom a fejem Jaden vállára. Pár perc alatt el is aludtam.

---Reggel---

Reggel az ébresztőm hangjára kelek fel. A kanapén fekszek egy szürke pulcsiba. A világomat nem tudom. Sarah felettem alszik. Meg dörgölöm a szemem és ki megyek a szobánkba a lányokkal. Senki sehol. Hátra fordulok és Jaden áll mögöttem.

-Jó reggelt-Mosolyodom el. Oda megyek és megcsókolom. Jaden egyből viszonozza.

-Neked is szépségem.-mosolyodik el ő is. Át karolja a derekam és ki megyünk a partra. Mindenki kint áll és a napfelkeltét mézi. Oda állok melléjük. Együtt töltjük az utsó perceket itt. Idők közben Sarah is össze kapta magát. Fél óráig csak néztük a gyönyörű színekben pompázó eget. De ez sem tartott örökké. Végül be zártuk az ajtókat és el indultunk a reptérre. Egész végig segítettem Sarahnak. Már az esküvőt szervezik. Néztünk házakat de ők Chicagohoz ragaszkodnak. 1 hónap és költöznek. Addig pedig nálam lesznek Bostonba. Jaden még ősszel nálam lesz aztán ő is elmegy. A repülőn Jaden és Sarah közt ültem. Sarah be aludt ezért Jadennel beszélgettem.

-Kérhetek egy szivességet?-mosolyog rám.

-Igen, Persze!-mosolygok rá. Jaden megfogja a kezem.

-Ha Bostonba értünk...csináljunk közös tetoválást!-kezd el vigyorogni, mint egy baba aki most rakta tele a pelust.

-Nem korai egy kicsit?-húzom fel a szemöldököm mire Jaden megrázza a fejét. Mosolyogva nézegetek tovább házakat. Nagyon elvoltam ezen a hosszú úton. 6 óra múlva le szálltunk Atlantába és akkor innentől mindenki külön megy...Hosszan elbúcsúztunk egymástól és el inultunk a mi repülőnkre. Én, Krisz, Sarah és Jaden. Már csak 20 óra és haza érünk. Igazából nagyon kól elvöltunk. Jadennel 2 film sorozatot megnéztünk. A Miútán összes részés és az Ablakomon át-ét is. Út közben még beszéltem a Manageremmel is. " nap múlva lesz egy interjúm és egy közönség találkozóm is.

20 nehéz óra múlva végül leszálltunk Bostonba. Végre! Hívtunk egy Taxit aki el vitt minket a házamhoz. A reptértől a házam fél órára van. Út közben én és Sarah be aludtunk, de csak 10 percre. Fél óra múlva kiszállunk a kocsiból és a házam előtt állunk.

-Édes otthon...-Nyitom ki az ajtót. A házban hűvös volt, épp annyira, hogy el lehet viselni. Meg mutattam Sarahnak és Krisznek a szobájukat. Le pakoltak addig én és Jaden az és szobámba vettük az irányt. Fel kapcsolom a villanyt és le rakom a nagy bőröndömet. Le húzom a redönyt és meg ölelme Jadent.

-Hiányzott már ez a szoba-kacsint rám. Viccesen megforgatom a szemeim és ki megyek Sarahékhoz. Be nézek az ajtón.

-Sarah! A szekrényben van még 3 párna és egy takaró ha kellene-mosolygok rájuk.

-Yn...köszönjük!-ölel át boldogan, vissza ölelem.

-Alap dolog! Csináljal vacsorát?-kérdezem Sarahra majd Kriszre nézve.

megrázzák a fejüket. Én sem voltam valami éhes, csodák csodájára Jaden sem. El mentem lefürödni aztán a többiek is. Írtam a csoportba is. Amikor Jaden vissza jött választott led fény színt. A lilára esett a választás. Be zártam az ajtót és Jaden mellé feküdtem.

-Ha választhatnál...hová költöznél?-kezdi el simogatni Jaden a hajam.

-Ez egy jó kérdés...-kezdek el gondolkodni.-Talán Brazili vagy New York, de rengeteg gyönyörű hely van ahol szívesen lennék.-adok végül választ. Jaden megcsókolja a homlokom és elalszunk mind a ketten.

Az élet nagy pofonja //Jaden WaltonМесто, где живут истории. Откройте их для себя