4.Bölüm

17 0 0
                                    


-ÖLÜYORUM LAN ÖLÜYORUM ANLASANA  ANLASANIZA
YORGUNUM ...yorgunum dayanacak gücüm yok ... Bu sefer ben seni koruyamam kendimi bile  koruyacak sığına bilecek limanım yok .

-Beni unuturmusun. Unut. Unut buseferlik he...olurmu . Bu sefer bu oyunda ben yokum .ben bu yolda yürümek istemiyorum olurmu ...

-Huzura kavuşmama yardım edermisin bana.,.........

-Erkin'den

Bugün yine aynı kabusla uyandım 14 yılıdır aynı kabusla uyanıyorum ve her seferinde kan ve ter içindeyim.
En az bir saat kendime gelemiyorum kabuslarım yüzünden.

Vücudumdaki bütün yara lar kabuktutup  iyleşsede içimde yaşanan fırtına acı hiç birtürlü dinmek bilmiyo.
Her Allah'ın gecesi o kabuslarım görmek ten korkuyorum. Yoruldum belki yani...belki biri yanımda olsa destek verse korktum zaman yanımda olsa belki bu kabuslarla kurtulurdum
Ama olmuyo insanlara güven miyorum  . ALLAH KAHRETSİN GÜVEN MIYORUM ... Güvenemiyorum en son piskolaga  gittiğim de derdimi ve yaşadıklarımı anladığımda beni dinlediğini sanmıştım. Bana yardım eder sanmıştım ama  o naptı bi dedikodu malzemesi gibi herkeze konuştuklarımızi gidip anlatmış dedikodu malzemesi yapmış ACILARIMI... Ah bu insan oğlu çok acımasız değilmi yoksa bana mı öyle geliyor anlamiyoru.

O günden sonra hiç kimseye güvenemedim hayatıma sadece üç kişiyi alabildim yer ver bildim sadece onları kabul edebildim.

Başta namık amca  var benim için.
beni O cehennemden kurtaran O adam var bana bakıp bana yardım edip yaralarımı sarmış birydi namık amca ardından
Ayşe abla geliyo ilk hastanede siitaj yaptığım. Zaman bana çok yardımcı olmuştu . Beni ezdirtmemisti diyer hemşirelerin korumuştu O beni kardeşi belemişti bende onu abla beklemiştim ya nese.

Sonra can dostum yiğit geliyo onlada sitajdayken ta tanışmıştım O benden önce başlamıştı 1 sene hemserilige onla çok iyi anlaştık ve bana kendini anlatmayı çok seviyo deli dolu biri yiğit aynı zamanda çok korumacı ve saftı yiğit ben onu ne kadar dinlediysem oda beni dinlemisti hata yaralarıma merhem olmuş üzerimdeki yükü sıralamaya çalışıyodu bazen yani Anlicaniz yiğit beni can parçam ben de onun ay parçası oldum bu iki senede .

Bugün yine hastanedeyim ve  karşımda ban doğru koşup anıran arkadaşım yiğide bakıyorum .

-bu çocuk mal lan 

iç sescigim bukadar haklı konuşmasan olurmu bak çocuğun kalbi kırılcak. Haberin olsun

- banane be kırılsın sanki ben boş boşuna mal diyorum baksana şuna iki elinde kahve olup anirak koşuyo görmüyormu. Sanki

Yiğide tekrar bakıp iç sesime hak veriyorum harbi  den yani nasıl öyle koşuyo olan bide kahvelerden tekbi seybile dönmemiş nasıl yapılan bunu O
Diye düşünürken yine yiğidin bağırmasına yerin dibine  girmem bir oldu.

Y-" Erkin..erkiiiiin.. Baksan be buraya"

Sus Allah'ın cezası sus lütfen ciden şuan iç sesime Hakverdim bu çocuk tam bir malll.

-demi yani.

Y-"kanka baksana bana niye bakmıyon yüzüme ya "

"Bakmaz olaydim yigit. Hata görmez duymaz olsaydım mal herif "

Y-"kanka bak kırılıyor ha haberin olsun "

" Aman. Sen niye anirarak konuşuyon ha bide üstüne koşuyon onu siktir et elinden kahveleri nasıl dökmedinlan sen?"

Karşim daki yiğit ağzı bir karış havada sırıtarak konuşmaya başladı.

Y-"oda meslek siri kardeşim. neyse al sana getirdim kahveyi moladayken icelim diye . "

Onun yüzünü bakıp tebessüm edip.

"Teşekkür ederim " Dedim

Y-"nedemek kanki herzaman "

Diyip hastanenin bahçesine cikip banka oturup kah evlerimizi yudumlayıp konuş maya başladık havadan sudan.
Bazen yiğit beni güldürmek için arasıra mal mal hareket yaparak güldürmeye çalışıyodu. Bende ayıp olmasın diye arada sırada gülüp tebessüm ediyorum.

Y-"ha kanka baksana nedicem. Ben ne duydum 301 de olan hasta varya hani omzundan vurul. Üstü ya hatırlıyorum"

Yiğidim heycanlı bir şekilde konuşurken 301 deki hastadan bahsetmesi tuhaf gelmişti cünkü O odada mafya babası kalıyorum.

"Evet. Noldu ki"

Y-"he kanka işte O o dadaki  adam yer altının lideriymis yani adam mafya babasıymış ya '

Erkin ses çıkartmadan arkadaşına baktı sadece. Yiğit tekrardan konuşmaya başladı.

Y-"eeee... Sen niye şaşırmadım ki!? Yoksa biliyomusun Erkin he "

"Evet" Dedim omuzlarımı sirkler gibi yaparak.

Y-"ya nasılya nasıl bunu biricik kankime anlatmasına ya of. Küstüm ben sana bende diyorum benim biricik kankim hiç birşeyden haberi yok ona gidim hemen anlatım diyom ama benim arkadaşım kankişim dediğim kişi    herşeyden haberi olup bana anlatmiyo Erkin sana şuanda çok pis kırgınım haberin olsun "

Erkin şaşırıp karşısın daki arkadaşın kücùk çocuk gibi kümesine yasirmisti. Ve çocuk gibi hareketler yapması Erkin'i bi hayli gülmesine daha doğrusu yùzündeli gamzelerin çıkmasına neden olmuştu.

Yiğit O sırada erkinin gülüsünü duyup Erkin'e dönmesiyle.
Erkinin yüzünde açan nadir gören gamzelerinde tutulup kalmıştı cúnkü Erkin nerdeyse hiç gülmez nerdeyse gamzeleri hiç yokmus gibi olurdu ama şuanda yanındaki arkadaşının O derin çukurlu gamzeleri de takılmıştı bayan Erkin'e bakıp gülerek konuşmaya başladı.

Y-"sen hep gül olurmu canım arkadaşım  .gülmek sana yakışıyo olurmu hep gülsen böyle."

Demesiyle erkinin gülüsler solmuştu bi anda.

Ciden bana gülmek yakisiyomuydu yakışıyorsa da ben gülmeyi unutmuştum ki .
Tekrardan eskiden acı çekmeden güle bilir miydim. Bilmiyordum ama diğerleri gibi hiç sonu yokmuş casına gülmek isterdim bu hayata karşı.

Yigitli birazda bankta oturup konuştuk tan sonra işin başına geçmiştik cünkü bugün biraz yoğun gerçek gibiydi.

Acilde hastalar çok olduğu için acil tarafına yardım etmeye başladım bu gün çok hasta vardı ve hepsi ylede teker teker ilgilenilmiyor gerekiyodu.

Neyse bende ya bismillah diyip işimi yapmaya başladım .

..........

Arada geçen saatler sonra bir çok hastalarla ilgilenip tedavi edip evlerine yolamistik. Tek tüm hastalar kalmıştı onlarla ilgilenirken açılın kapısında bagirisma sesleri duyulmaya başlamıştı.

Hangi densiz kendini bilmez şekilde bağırıyo bilmiyonmu buranın bir hastane olduğunun .

Erkin kendi kendine söylenerek işine devam ederken yine sesler duyulmuş bu sefer daha şidetli ve bi kadının ağlama sesleri duyulamaya başladı. Bu sefer iskilenilp. Bende bi bakmaya karara verdim ve hafif kalabalık olan kücük guruba doğru ilerledim....


..............................................................

Hihihi burda biter bidaki bölümde görüsmek üzere  oy ve yorum yapıp beğenmeyi unutmayın bbyyy🥰🥰😘😘💋💋...............

acısız hisHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin