Sabah uyandığımda gözlerimi açmamla başımın ağrıması bir oldu. Ayağa zar zor da olsa kalktığımda tuvalete gidip elimi yüzümü yıkadım.Mutfağa gidince buzdolabının üstünde yazan "Toplantıya yetişmem lazımdı :((" notunu gördüm. Bu çocuk o kadar içip nasıl toplantıya gidebiliyor amk.
Buzdolabını açıp elma aldım elime. Muslukta yıkayıp ısırdım. Geri yatak odasına dönüp telefonumu aldım ve bildirimlerime baktım. Jisung'un yazdığı mesajları okudum başta.
***
Jisung:
Jdnginbn
felixi
kahbettim
glb
biz mnhoylla çıkıyoruz bardna
felixe ulaşırsan
hanedar et bni
😘😘😝😝🥳🥳
***
Ve sonra Felix'in mesajlarına baktım...
***
Felix:
BenChangbinin yanına gidiyorum
Dayanamıcsm
Sabah atadsın beni
***
Ve arama kısmına girip Felix'i aradım. Üçüncü çalışında açtı.
"Alo?"
"Mesajlarını okudum. Noldu?"
"Of.. ne olmadı ki?"
Sesi kötü gelmiyordu o yüzden gülümsemeden edemedim.
"Gittim kapısına, bana açıklama yapmadan böyle bir kenara atamazsın dedim. Yönelimimi bilip de bu kadar yakın davranmaya hakkın yok dedim. Sonra.. sonra sarıldı bana. Seni özledim dedi. İçeri aldı beni sonra anlattı bana her şeyi ve tüm o her şeyin nedenini. Tüm gece konuştuk... ve öpüştük."
"E Lia peki?"
"O iş bitmiş. Her şey çok güzel değil mi?"
"Hm hm.. evet. Felix senin adına sevindim ama biriyle konuşmam lazım sonra arayım mı?"
"Tamam.."
Ve kapattım telefonu. Gittim Changbin'i aradım.
"Alo?"
"Bir kalpte iki kalp nasıl yaşanır?"
"Anlamadım."
"Diyorum ki Changbin'ciğim; Sen üzgün, ben üzgün, o da üzgün, yapma, herkes de üzgün."
"Oğlum şarkı sözü mü bu?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ex'ten Next Olur mu? || hyunin
Fanfiction29 yaşında Yang Jeongin ve yaşıtı olan eski sevgilisi Hwang Hyunjin'in canlanan aşkı.