Старий Фен, почувши ці слова, засміявся, погладив свою бороду і сказав:
— Ха-ха-ха, гаразд, гаразд, як скажете. Іди, йди, моя дівчинко, відпочинь як слід, а ввечері вип'ємо!
— Гаразд, я піду відпочину, — сказала вона з посмішкою і вже зробила кілька кроків, але раптом зупинилася і, обернувшись, додала: — Я ще подарунки не подарувала!
— Дівча, навіщо ти нам подарунки привезла? Тобі треба було просто повернутися додому цілою і неушкодженою, — сказав Фен Сяо, хитаючи головою, але коли побачив, що Фен Цзю дістала зі своєї сумки, очі його розширилися від подиву.
— Це... це... червоний нефритовий корал? Звідки він у тебе?
У голові в нього промайнуло безліч думок. Фен Сяо дивився на цей дорогоцінний корал і думав, що це був просто чудовий подарунок!
Адже це був рідкісний сорт коралів, що коштував цілий стан! Червоний нефритовий корал радував око, а й сприяв розвитку духовних сил. Навіть у королівської родини був лише один невеликий корал, а його дочка подарувала йому цілий великий корал! Фен Сяо був у захваті.
Фен Цзю, посміхаючись, сказала:
- Тату, це тобі.
Потім, дивлячись на усміхненого дідуся, вона дістала з сумки фляжку з вином:
— Дідусю, це тобі. Я привезла тобі особливе духовне вино. Я спробувала, воно таке смачне! А ця фляжка – магічний артефакт. У неї можна налити п'ятсот цзинів вина! Тож ти тепер зможеш пити скільки хочеш!
- Ха-ха-ха, добре, добре! Все-таки моя онука мене найкраще знає, — радісно сказав старий Фен, приймаючи фляжку. Він негайно відкрутив кришку і з насолодою вдихнув аромат вина.
Старий Фен зробив глибокий вдих, заплющив очі і мрійливо промовив:
- Який аромат! І така сильна духовна аура! У всьому королівстві Яо Жи не знайти такого чудового вина!
- Правда? Дай мені спробувати, — сказав Фен Сяо і потягся до фляжки, але старий Фен притис її до себе і відштовхнув Фен Сяо:
- Пішов геть! Це моя онука мені привезла! У тебе теж є подарунок, нема чого зазіхати на моє!
Фен Цзю, дивлячись, як вони жартують, усміхнулася. У неї була чудова сім'я, така проста та дружна. Хоча їх було небагато, вони любили і дбали один про одного. У минулому житті вона не мала сім'ї, але в цьому житті вона отримала все те, чого їй так не вистачало.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Чарівний Примарний Лікар
AbenteuerУ неї було все, вона була всім... Загадковий лідер таємної організації, висококваліфікована в медицині та отрутах, яка вчиняє приховані вбивства. Загинула внаслідок нещасного випадку, і переродилася в тілі знівеченої молодої дівчини. Обличчя спотвор...