⋆⁺‧₊☽◯☾₊‧⁺⋆ ⋆⁺‧₊☽◯☾₊‧⁺⋆ ⋆⁺‧₊☽◯☾₊‧⁺⋆⋆⁺‧₊☽◯☾₊‧⁺⋆
⋆⁺‧₊☽◯☾₊‧⁺⋆ ⋆⁺‧₊☽◯☾₊‧⁺⋆ ⋆⁺‧₊☽◯☾₊‧⁺⋆⋆⁺‧₊☽◯☾₊‧⁺⋆
Oturduğu banktan kalktı genç adam. Üzerindeki kıyafetini düzeltti ve şehrin en büyük tren istasyonundaki insanları incelemeye koyuldu.
Gözleri o kızı arıyordu, kalbini çok iyi bildiği ama yüzünü hiç görmediği, yakasında kırmızı gül olan o kızı.
Ona olan ilgisi bundan altı yıl önce bir kütüphanede başlamıştı.
⋆⁺‧₊☽◯☾₊‧⁺⋆
1939 yılının sakin bir akşamıydı. Kütüphane raflarında ödünç alabileceği bir kitap ararken mavi ciltli bir tanesi dikkatini çekti. İsmi ilgisini çekmişti ve onu raftan çekip aldı. İçini açıp okumaya ilk başladığında her şey normaldi.
Fakat ilerleyen sayfalarda kitabın boşluk olan kısımlarına iliştirilmiş, kurşun kalemle yazılmış ufak ufak notlar olduğu dikkatini çekti. Bunlar genellikle kitapla alakalı ya da herhangi bir konuda, yazan kişiden sonra okuyacak olanlara hitap edilerek yazılmış kısa kısa notlardı.
Okudukça bunları yazan kişiden daha çok etkileniyor, her bir notu kalbine işliyordu genç adamın.
Bir yerden sonra kitabı sadece notlar için okur olmuştu. Birine denk geldikten hemen sonra yeni bir tanesi için heyecana kapılıyor, hızlı hızlı okuyordu.
Kitap bittiğinde ise aklına koymuştu. Bunları yazan kişiyi bulmak zorundaydı.
Kitabın kapağının arkasına baktı önce. Kütüphane kitaplarının kapaklarının hemen arkasında liste halinde ödünç alan kişilerin adı, aldıkları tarih ve iade ettikleri tarih tutulurdu.
Ne şanslıydı ki Natsu, kendisinden önce elindeki kitabı sadece bir kişi ödünç almıştı. O halde bu notları yazan da o olmalıydı. Gördüğü isme baktı uzun uzun. Bayan Lucy Heartfilia.
Okuduğu notlardan sonra sadece bir isimden bile bu kadar etkilenmiş olmasını yadırgamıyordu, zirâ Bayan Heartfilia'nın yumuşak el yazısı, düşünceli bir ruhu ve insanın içine işleyen bir karakteri yansıtıyordu.
Elinde artık ismi olduğuna göre onu bulmak adına büyük bir ilerleme kaydetmişti. Ülkenin kara kuvvetlerinin baş kumandanıydı Natsu. Güçlü bağlantıları vardı. Bu yüzden onu bulmak kendisi için hiç de zor olmayacaktı.
Tahmin ettiği gibi zorlanmamıştı. Biraz zaman ve çaba sonunda ülkenin nüfus kayıtlarına olan erişimi ile adresini bulmuştu. Eline bir kağıt bir de kalem aldı ve yazmaya başladı.
Etkileyici bir kalemi olan gizemli kadına;
İnsanın ruhuna dokunan notlar iliştirdiğiniz bir kitabın kapağında buldum güzel adınızı. Affınıza sığınıyorum, adınızdan yola çıkarak takip ettim sizi çünkü ne zaman boşluğa düşsem söylediklerinizden güç alır buldum kendimi.
Kimdir acaba, yazdıklarıyla adeta beni baştan yaratan bu kişi? Merakım yiyip bitiriyordu beni.
Eğer izniniz olursa sizi daha yakından tanımak isterim.
Cevabınızı mektubun geldiği adrese yollamanız yeterli. Heyecanla bekliyor olacağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fairy Tail || One Shots
FanficFairy Tail shipleri üzerine tek bölümlük hikayeler yayınladığım bir kitap. Hikayeler gerçek hayat uyarlaması olduğu için animeyi izlemeyenler de rahatlıkla okuyabilir. Keyifli okumalar ^^