*Kevin szemszöge*
Arra riadtam fel hogy csörgött az ébresztő óra , zihálva vettem a levegőt , fel ültem , ömlött rólam a víz , csak bámultam magam elé .. Nem tudtam mi ez az álom, de nagyon durva volt , kezembe vettem a telefont , nem keresett senki, elég fura ..
Aida nem írt , szerintem még alszik vagy a fasz tudja mit csinál .. Még mindig nem tértem magamhoz hogy mi volt ez az álmom..
Bele ittam a kulacsomban lévő vízbe , remélem ez soha nem fog még történni, Ádám nem ilyen .. Vagy még is ? Nem tudom ..
Ennyire be lettem volna baszva vagy állva hogy nem emlékszem semmire , de akkor most ez valóság volt vagy csak álom ..
Meg kell tudnom mi az igazság .. És ha tényleg igaz .. Ki mentem az erkélyre rá gyújtani ..Nagyot sóhajtottam majd bele szívtam a cigibe ..
Valaki lent énekel a nappaliban .. Fogalmam nincs vagy csak képzelődöm ...??
El nyomtam a cigit és le rohantam , Brúnó ült a kanapén és Fifázott közben énekelt ..
Brúnó : Jó reggelt .. Jól vagy ? Eléggé szarul nézel ki tesó ..
Kevin : Neked is jó reggelt - Hát nem vagyok valami jól ..Nem emlékszem semmire ..
Brúnó : Nem csodálom mikor rá írtál Aidára .. De szerintem meg tudott nyugodni ..
Kevin : Nem tudom mi ütött belém , azt éreztem írnom kell neki.. Nem voltam magamnál..
Brúnó : Ha beszélni akarsz vele akkor józan legyél és tiszta ! Szerintem ennyit meg érdemel ..Amúgy meg mindig kibaszott gyönyörű .. De ahogy láttam boldog .. Ne tedd tönkre
El szomorodtam , nem volt jó érzés ezt hallani hogy ő boldog akár a egyedül akár mással , le sütöttem a szemem és be mentem a fürdőbe meg mostam az arcom , majd csináltam egy kávét és ki ültem a teraszra és újabb cigit gyújtottam meg ..
Össze szedtem mindent bátorságom , még nyitottam az instát hogy írok neki , bocsánatot kérek tőle ,hogy egy fasz voltam , de már nem tudtam őt meg találni ezek szerint most ő tiltott le engem ..
Annyira ideges lettem , pedig nem tudom miért hiszen nincs köztünk semmi , fel mentem Facebookra ott sem találtam , majd el kezdtem Klemi ismerősei között keresni ezt a csávót, de nem emlékszem a nevére ..
Be mentem a lakásba elő vettem a whiskey-s üveget és meghúztam , nem törődtem vele hogy kora reggel van jól a felét le húztam majd földnek vágtam az üveget ..
Brúnó : Normális vagy ember ?? Fejezd be ! Menjél aludni ..
Kevin : Igen normális vagyok !! aludj te !!
Úgy ahogy voltam fel vettem a cipőt , kabátot és be basztam magam mögött az ajtót , be szálltam a kocsiba , gondolkodtam jó ötlet e oda menni de már nem veszíthetek semmit ..
Rá tapostam a gázra és el indultam Aida lakása felé .. Talán sikerrel járok és egyedül lesz , tudok vele beszélni ..
Fogalmam nincs mit mondjak neki , vagy hogyan mondjam neki , a szívem a torkomban dobogott ahogy közeledtem Aida lakásához ..
Oda értem meg láttam hogy otthon van a kocsija , megörültem , de el is szomorodtam ..
Hogy jussak be a nagy kapun ez volt a nagy kérdés ..Vártam egy picit majd jött egy idősebb néni aki be engedett , fel szaladtam a lépcsőn , először csak be kopogtam hátha valaki meghallja ..
KAMU SEDANG MEMBACA
Végtelen szerelem ||: Kövesi Kevin FF. :|| ✅BEFEJEZETT ✅
AcakSziasztok 👋🏻🩵 A főszereplőnk Kövesi Kevin 24 éves Budapesten él és Aida egy 18 éves lány aki egy kis faluból származik de minden vágya hogy felköltözzön Pestre hogy ott tudja folytatni az egyetemi tanulmányait hiszen elismert ügyvéd szeretne le...