Part 25

276 57 177
                                    

"مەرجی تۆ چییە بچووکەکەم؟!"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"مەرجی تۆ چییە بچووکەکەم؟!"

جونگکوک بە زەردەخەنەوە پرسی لە کاتێکدا تایهیۆنگ هێشتا بە چاوی پڕ لە خۆشەویستییەوە سەیری دەکرد...

"همم، ماوەیەکی کەم لەمەوبەر هیونا وێنەی ئاهەنگی هاوسەرگیرییەکەی لەگەڵ نامجونی برام پیشان دەدام، بۆیە منیش وێنە و یادگارییەکانی هاوسەرگیریم دەوێت تا دواتر بتوانم پیشانی منداڵەکانم بدەم"

تایهیۆنگ بە ڕوخسارێکی خەمبارەوە قسەی کرد ئای هێشتا بیری دێتەوە کە بەبێ زەماوەند هاوسەرگیری لەگەڵ عەقیدەکەدا کردووە، تەنها لەسەر کاغەز هاوسەرگیریان کرد!

عەقیدەکە پێشتر بەهۆی نەخۆشیی هاوسەرەکەیەوە، ئەو زەماوەندەی ڕەتکردبووەوە لەو کاتەدا

"من ڕازیم"

کوڕە بچووکەکە بە خۆشحاڵییەوە زەردەخەنەی کرد و هێرشی کردە سەر مێردەکەی و لە باوەشی گرت

جونگکوک بە هێمنی زەردەخەنەی کرد، بۆنی هاوسەرە بچووکەکەی هەڵمژی، کە شەش مانگ لەمەوبەر لەدەستی دابوو دواجار توانی جارێکی تر هەناسەی بداتەوە ئەوەندە دڵخۆش بوو کە خەریک بوو لە خۆشیدا بمرێت.

"خۆشەویستەکەم، بەڕاستی خۆشم دەوێیت"

عەقیدەکە بە گەمژەی وتی لە ناو ملی هاوسەرەکەی، دەستی بە قژی قاوەی درێژی تایهیۆنگدا هێنا کە زۆر خۆشی دەویست...

"وەرە جونگکوک، با بچین نان بخۆین. منداڵەکانمان زۆر برسی بوون و هەروەها پێویستە بچیتەوە بۆ ژوورەکەمان...."

تایهیۆنگ جارێکی تر قسەی کردەوە، باوەشی هاوسەرەکەی بەجێهێشت بۆ ئەوەی ناتان و لیۆ هەڵبگرێت، لە کاتێکدا عەقیدەکەش وەستابوو، ئەنجیل و ئایریسی هەڵگرتبوو...

بەڵام بە هێمنی وەستا و سەیری هاوسەرەکەی کرد کە وردە وردە زەردەخەنەکەی نەما...

کاتێک خێزانە مردووەکەی چیتر لە ژوورەکەی نەبینی...

جونگکوک بە خۆشحاڵییەکی زۆرەوە زەردەخەنەی کرد کاتێک هەنگاوەکانی لە پشت هاوسەرەکەیەوە نا و خۆشیەکی زۆر لە ناخی بوو...

جَريمَةُ شٰرَف τκWhere stories live. Discover now