64.Η Ραφαέλλα συνδέεται με τον Φερνάντο. Η Ειρήνη στην αγκαλία της Μαλλού.

2 1 0
                                    

Μάξιμος- Θα ενημερώσω την Μαλλού ότι πάμε να δούμε την Ειρήνη αν θέλει να έρθει και εκείνη.

Ο Μάξιμος τηλεφώνησε στην Μαλλού από το τηλέφωνο του καφέ ότι θα πήγαιναν όλοι μαζί να δουν την Ειρήνη.

Ραφαέλλα- Εγώ θα πάω πίσω στο σπίτι. Δεν θα έρθω μαζί σας.

 Η Ραφαέλλα δεν πήγε μαζί τους γιατί δεν ήθελε. Ο Μάξιμος στεναχωρήθηκε που η Ραφαέλλα δεν έκανε καμία προσπάθεια να συνδεθεί με την κόρη του.

Η Ντανιέλα πήγε στο Παρίσι να βρεί τον γιό της Πέτρο. 

Η Μάλλου θύμωσε που δεν την πήραν και αυτή να πάει να δεί την κόρη της.

Μαλλού- Γιατί δεν με πήραν και εμένα? Θέλω να δώ το κοριτσάκι μου. Μου λείπει τόσο πολύ.

Δέσπω- Ε,τότε πήγαινε και εσύ εκεί. Έχεις κάθε δικαίωμα να βλέπεις την κόρη σου.

Ο Ματίας έστειλε χαρτί που διεκδικούσε την κηδεμονία του Θίο. Η Ραφαέλλα εκνευρίστηκε που το είδε. Ο Φερνάντο τον στάματησε από το να μπεί στην έπαυλη και να αναστώσει και άλλο την Ραφαέλλα.

Ραφαέλλα- Σε ευχαριστώ μπαμπά μου για την βοηθεία.

Φερνάντο- Θα μας φτιάξω τσαί και θα σου πώ την ιστορία εμένα και της μητέρας σου της Λάουρας.

Ραφαέλλα- Μπαμπά νιώθω τον Μάξιμο μου να απομακρύνεται από μένα. Δεν θέλω να τον χάσω.

Ο Φερνάντο την έκλεισε στην αγκαλιά του και έκεινη έκλαιγε με λυγμούς για τον Μάξιμο της. Η Ραφαέλλα ήρθε κοντά με τον πατέρα της Φερνάντο. Της είπε τα πάντα για την ιστορία του με την Λάουρα.

Ραφαέλλα- Δεν θέλω να γίνω σαν εσάς μπαμπά μου.

Φερνάντο- Όσο περνάει από το χέρι μου δεν θα γίνεις αγάπη μου. Τώρα για την Λάουρα δεν ξέρω ποιά είναι τα σχέδια της.

Ραφαέλλα- Μην αφήσεις να μου πάρουν τον γιό μου μακρία μου, μπαμπά μου. Σε λίγο καιρό ο Θίο μου θα αρχίσει να περπατάει. Δεν θα είναι συνέχεια στην αγκαλία μου. Θα θέλει να τρέχει από εδώ και από εκεί συνέχεια. Πόσά χρόνια είστε έτσι μπαμπά μου βρικόλακες και μάγοι? Θέλω να ξέρω.

Φερνάντο- Είμαι έτσι σχεδόν 35 χρόνια.  Θα ήμοουν 57 χρονών σήμερα. Σε λίγο καιρό θα μοιάζεις μεγαλύτερη μου και εγώ θα είμαι για πάντα 22 χρονών.

Η Ραφαέλλα τον αγκάλιασε. Πρώτη φορά τον έβλεπε έτσι ευάλωτο.

Ο Ριχάρδος τους είδε να μιλούν. Του έλειπε πολύ η Ραφαέλλα η κόρη της καρδιάς του. 

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: 20 hours ago ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

The Royal RomanceOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz