5 yıl sonra
Gelinlik giyildi en yakınlarım yanımda ve makyajım tamam. Düğünüm için o kadar heyecanlıydım ki acaba Kenan beni gelinlik ile görünce ne diyecekti. Küçük bir sahil düğünü yapacaktık gece tıpkı hayalimizdeki gibi yıldızların altında. Evlilik teklifini tam yıldızların altında yapmıştı ve ikimiz içinde gece günün en güzel zamanıydı. Masal ve Ece' ye bir kez daha sarıldım ve onlar daha yerlerine geçti. Belli bir süre ardından Kenan'ın yanına cıkacağım şarkı çalmaya başladı yıldızların altında.
Kenan belki şarkıyı tam anlamıyordu ama bu sarkı bence çok özeldi. Sebebi yoktu sadece Kenan'ı ilk gördüğümde kulaklığımda bu şarkı çalıyordu. Kenan'ın yanına gittim. Gözlerini benden ayırmadı. Evlilik cüzdanını verdiler ve artık Kenan kocamdı. İlk dans sırasında kulağıma eğildi " bu güzellik artık benim karım" dedi kıkırdadım ve o da gülümsedi. Ailelerimiz gittikten sonra arkadaşlar arası küçük bir parti yaptık pek parti sayılmazdı ama çok eğlendik. Ay ışığında Kenan'ın elinden tutup sahilde koşuyordum. Tam hayalimdeki gibi.
1 yıl sonra
Kenan'a bir paket hazırladım vermek için eve gelmesini beklemek çok zordu tepkisini çok merak ediyordum acaba hala bana aynı şekilde mi bakıcaktı beklemek resmen üç yıl gibiydi ama Kenan en sonunda geldi. Paketi Kenan'ın en çok kullandığı yere koydum. Formalarının yanı eve geldi ve onun yanından bir an olsa bile ayrılmadım. Kenan dolabına doğru ilerledi ve paketi gördü meraklı olduğunu yüzünden anlıyordum "bebeğim bu ne?" diye sordu bana. Gülümsedim "sürpriz bebeğim" paketi açmaya başladı. İlk olarak bir saat çıktı saati gülerek bileğine taktı.
Ardından asıl paketi açtı. Bir bebek kıyafeti hala yüzüme meraklı bakışlar atıyordu ve en dipteki paketi açtığında hem o kadar şaşırmış hem de o kadar mutluydu ki. Aniden beni kucağına alıp döndürmeye başladı "ben ben baba oluyorum" beni yere indirdi ve güldüm "evet bebeğim baba oluyorsun " gülmeye başladı. "Ben baba oluyorum sevdiğim kadın da annesi oluyor" diyerek gülüp evin içinde gezmeye başladı zıplayarak ve bir yandanda bağırarak baba oluyorum diyen bir kocam vardı. Koşup ona sarıldım beni tekrardan kucağına aldı ve boynumu öpmeye başladı " bebeğim bizim küçük sevimli bir kızımız ve ya oğlumuz olcak inanabiliyor musun" ona gülümsedim hemen elini karnıma götürdü.
Karmımı ovdu ve öpmeye başladı " çocuğumuz burada bebeğim" bana tekrar sarıldı. O kadar mutluydu ki üzerinde ne olduğuna dikkat etmeden evden çıktı ve sokakta deliler gibi bağırmaya başladı yağmur yağmasına bile aldırış etmedi " ben baba oluyorum" üstüme bir hırka giyip Kenan'ın yanına sokağa çıktım. Beni o anki mutluluğuyla öptü. Ardından " bebeğim hadi içeri gir üşütmemen lazım üstünü de değistir olur mu neyde rahatsan onu giy" dedi. Gülümsedim ve eve girip üstümü değistirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lise Aşkım~Kenan Yıldız
RomanceLise de Kenan adlı bir çocuğa aşık olursun ama taşınmak zorunda kaldığın için onu unut.ak zorunda kalırsın ancak yıllar sonra o nu tekrar göreceğini nereden bilecektin..