eylül dokuz

0 0 0
                                    


slmm!! ilk defa yazıyorum kafama ne eserse yazacağımm.


jeongguk çok heyecanlıydı, bugün yeni okulunda ilk günüydü.Formasını giyip okula yürümeye başladı.Okulun bahçesinde jimin'i görünce şaşırmıştı çünkü en son onu orta okuldayken görmüştü yanına gidip selam verdi.

"merhaba jimin hyung nasılsın?" aralarında bir yaş olmasına rağmen hyung diyordu "aa merhaba jungkook iyiyim sen nasılsın?"dedi jimin. "iyiyim bende jimin hyung. "Şey sınıfımı bulamadım da yardım eder misin?" "tabii ki ederim hangi sınıftaydın?" "11-C sınıfındayım hyung" "pekâlâ gel bakalım,en üst kata çık koridorun sonunda kalıyor.Bir şeye ihtiyacın olursa hemen benim sınıfıma gel 12-C sınıfındayım."dedi jimin."Çok teşekür ederim jimin hyung." jimin'e gülümseyip sınıfına girdi.

En arkanın bir önüne oturdu ve sessizce hocanın gelmesini bekledi.

"Günaydın gençler, yerlerinize geçin lütfen.Ben sınıf öğretmeniniz ayrıca matematik öğretmeniniz Hwang Hyunjin. Sizde kendinizi teker teker tanıtın."

Sıra jeongguk'a geldi kekeleyerek " ben Jeon jungkook 17 yaşındayım"dedi. "Daha konuşmayı öğrenememiş" diyerek dalga geçti sınıftan bir kız. "Sana ne oluyor konuştu işte"dedi arkasında ki sırada oturan esmer tenli çocuk. jeongguk utanarak yerine oturdu.

Sıra esmer tenliye gelmişti. "Kim taehyung 18 yaşındayım."dedi,açık ve net bir şekilde taehyung sınıfta kalmıştı.

Teneffüs zili çaldığında jeongguk arkasını dönüp "şey beni koruduğun için teşekür ederim" dedi. taehyung yattığı yerden kafasını kaldırıp "seni korumadım sadece doğruyu söyledim."

jeongguk önünü dönerek kafasını sıraya koydu onu koruduğu için mutlu olmuştu oysaki.



yazmak gerçekten çok zormusssss aslında yayınlamayacaktım ama anı olsun diye yayınlayacağım.🥳

Eylül Dokuz |taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin