Частина 13. Примарний Лікар - жінка

10 0 0
                                    

— Так, — відповів керуючий, приходячи до тями. Він підійшов до людей з другої гілки і провів їх до виходу.

Побачивши, як вони похмуро йдуть, не сміючи навіть заперечити, Ло Юй розсміявся і, підійшовши до Фен Цзю, з догідливою усмішкою сказав:

— Старша пані, тепер я розумію, які ви були до мене добрі.

Фен Цзю підняла брови і, з усмішкою, подивилася на нього. Вона кинула погляд на решту капітанів і вийшла з тренувального майданчика.

Бачивши, що вона не звертає на нього уваги, Ло Юй, не втрачаючи надії, пішов за нею.

Коли вони пішли, на тренувальному майданчику запанувала тиша. Залишилося лише сім капітанів варти Фен.

— Що ви думаєте? Старша пані, з її спритністю та силою, гідна бути нашою пані? — з усмішкою спитав Фань Лінь, дивлячись на решту.

Вони замислилися, і один із них сказав:

— Старша пані перевершила всі наші очікування. З такими здібностями вона, безперечно, зможе очолити варту Фен.

— Так, вона діє рішуче та безжально. Вона має силу волі, якої не вистачає багатьом, — сказав інший.

— Так, я також так думаю. Минулого разу я не мав можливості дізнатися її краще, але зараз я бачу, що вона схожа на сплячого тигра. Вона не нападає без причини, але якщо вона нападає, то її удар нищівний! - сказав третій.

— Але ми вже давно повернулися, а вона не дала нам жодних наказів. Вона ніби нас не помічає. Може, вона незадоволена нами? — стурбовано спитав Ці Кан.

Він подумав, що, можливо, вона дізналася про те, що сталося того дня.

— Не треба гадати. Ходімо, — сказав один із капітанів.

Вони перезирнулись і пішли назад. Всі вони розуміли, що, можливо, не вони перевіряли її на придатність, а вона перевіряла їх.

У далекому королівстві, у кімнаті Сірого Вовка, з'явився чоловік у чорному одязі. Він передав йому інформацію та тихо пішов.

Тінь, що сидів за столом і пив чай, з цікавістю запитав:

— Чи це інформація, яку просив знайти пан?

— Так, того дня, коли Примарний Лікар пішов, пан не зміг його знайти, бо був зайнятий. Повернувшись, він наказав мені дізнатися про його місцезнаходження. І ось нарешті з'явилися новини, — відповів Сірий Вовк, відкриваючи папку з інформацією.

Чарівний Примарний ЛікарWhere stories live. Discover now