10.rész bonyolult

20 4 6
                                    

Al pov:

Felkeltem Lucifer melletem aludt olyan békés volt.

Felébrsztettem már a 8.hónapban van ma a mennybe megy meglátogatni édesapját és fivéreit.

Én addig elfoglaltam magam elmentem Rosehoz. Aztán sétálgattam a városban egy kicsit egyszer csak szembe találkoztam valakivel.

Vox: Óh hát hello Alastor.
Mondta és forgatta a szemét.

Al: Figyelj amit tettél a múltkor azt nagyon meg fogod bánni esküszöm hogy megöllek.

Vox: Arról lemaradtál ha nem lehetsz az enyém akkor senkié.

Megcsókolt én ellöktem magamtól. És haza szaladtam ez borzalmas volt. Mikor jön már Lucifer. Kezdtem idegeskedni. Aztán megcsörrent a telefonom nagyon megnyugodtam. Azt hittem Lucifer az.

Vox volt az.

Vox: Ha nem akarod hogy Rose meghaljon most azonnal gyere ide!

Malyd küldött egy helyadtot. Hát elmentem ez volt a vesztem. Mikor a kijelölt pontra érkeztem láttam Rose holtestét. Elkeztem sírni. Malyd egy lövést hallotam és egy éles szúrást a melkasomban.

Pillanatok alatt lepergett minden a szemem előtt. És meghaltam. Most nem tudom hol vagyok feketeség.






Luci pov:

Mikor haza jöttem nem találtam Alastort de volt egy rossz érzésem fel mentem a szobánkba. Alastor holteste és Rose holteste. És egy cédula.

Kedves Lucifer.

Nem lehet a tiéd ha az enyém nem lehet akkor te is mondj le róla örökre.

Utálattal Vox.

A féreg!!!!
Könny szökött a szemembe kioldtam a szárnyam visszam mentem a pokolba mivel Alastor is ott lehet. Persze Pentagramm városában kell hogy legyen.

_________________________________

Ez lenne a halála sajnálom hogy nagyon rég volt rész megpróbálom a kövi rész előbb hozni😅

Radioapple a világunkbanWhere stories live. Discover now