(𝘍𝘓𝘜𝘍𝘍)
𝘵𝘳𝘪𝘨𝘨𝘦𝘳 𝘸𝘢𝘳𝘯𝘪𝘯𝘨𝘴: 𝘱𝘦𝘳𝘪𝘰𝘥𝘴, 𝘷𝘰𝘮𝘪𝘵 - 𝘦𝘯𝘫𝘰𝘺 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘵𝘰𝘳𝘺 ☺︎︎𝗍𝗁𝖾 𝗌𝗎𝗇 𝗐𝖺𝗌 𝗉𝖾𝖾𝗉𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝗋𝗈𝗎𝗀𝗁 𝗍𝗁𝖾 𝖼𝗎𝗋𝗍𝖺𝗂𝗇𝗌, 𝗀𝗅𝗈𝗐𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝗄𝗒 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝖺 𝖻𝗋𝗂𝗀𝗁𝗍 𝗈𝗋𝖺𝗇𝗀𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝗒𝖾𝗅𝗅𝗈𝗐 𝗍𝗈𝗇𝖾. 𝗂 𝗋𝗈𝗅𝗅𝖾𝗋 𝗈𝗏𝖾𝗋 𝗍𝗈 𝗆𝗒 𝗋𝗂𝗀𝗁𝗍, 𝗉𝖺𝗍𝗍𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝖾 𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋 𝗌𝗂𝖽𝖾 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾 𝖻𝖾𝖽, 𝗁𝗈𝗉𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝖻𝖾 𝗆𝖾𝗍 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝖺 𝖻𝗅𝗈𝗇𝖽𝖾 𝖿𝗂𝗀𝗎𝗋𝖾. 𝖻𝗎𝗍 𝗂 𝗐𝖺𝗌𝗇𝗍, 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝗉𝖺𝖼𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝖾𝗆𝗉𝗍𝗒. 𝖠 𝗉𝖺𝗂𝗋 𝗈𝖿 𝗉𝗅𝖺𝗂𝖽 𝗉𝗒𝗃𝖺𝗆𝖺𝗌 𝖿𝗈𝗅𝖽𝖾𝖽 𝗇𝖾𝖺𝗍𝗅𝗒 𝗈𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗉𝗂𝗅𝗅𝗈𝗐.
𝗋𝗈𝗅𝗅𝗂𝗇𝗀 𝖻𝖺𝖼𝗄 𝗈𝗏𝖾𝗋, 𝗂 𝖼𝗁𝖾𝖼𝗄𝖾𝖽 𝗆𝗒 𝗆𝖾𝗌𝗌𝖺𝗀𝖾𝗌..
𝘢𝘨𝘨𝘪𝘦: 𝗂𝗏𝖾 𝗀𝗈𝗇𝖾 𝗍𝗈 𝗍𝗋𝖺𝗂𝗇𝗂𝗇𝗀 - 𝖽𝗂𝖽𝗇𝗍 𝗐𝖺𝗇𝗍 𝗍𝗈 𝗐𝖺𝗄𝖾 𝗒𝗈𝗎, 𝗂𝗅𝗅 𝖻𝖾 𝗁𝗈𝗆𝖾 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝖺𝖿𝗍𝖾𝗋 𝗈𝗇𝖾 𝗑𝗑
𝘺/𝘯: 𝗂 𝗆𝗂𝗌𝗌 𝗒𝗈𝗎 𝖺𝗅𝗋𝖾𝖺𝖽𝗒 𝖺𝖻𝗃𝗂 𝗉𝗎𝗅𝗅𝖾𝖽 𝗆𝗒𝗌𝖾𝗅𝖿 𝗈𝗎𝗍 𝗈𝖿 𝖻𝖾𝖽, 𝗈𝗇𝗅𝗒 𝗍𝗈 𝖻𝖾 𝗆𝖾𝗍 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗍𝗁𝖾 𝗐𝗈𝗋𝗌𝗍 𝗌𝗈𝗆𝖺𝖼𝗁 𝖼𝗋𝖺𝗆𝗉𝗌 𝗄𝗇𝗈𝗐𝗇 𝗍𝗈 𝗆𝖺𝗇 - 𝖼𝖺𝗎𝗌𝗂𝗇𝗀 𝗆𝖾 𝗍𝗈 𝗁𝗎𝗇𝖼𝗁 𝗈𝗏𝖾𝗋, 𝗀𝗈𝗂𝗇𝗀 𝗌𝗅𝗂𝗀𝗁𝗍𝗅𝗒 𝗅𝗂𝗀𝗁𝗍𝗁𝖾𝖺𝖽𝖾𝖽. 𝖲𝗈, 𝗂 𝗋𝖺𝗇 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝖻𝖺𝗍𝗁𝗋𝗈𝗈𝗆 𝖺𝗇𝖽 𝗄𝗇𝖾𝗅𝗍 𝖽𝗈𝗐𝗇, 𝗌𝖼𝗈𝗈𝗉𝗂𝗇𝗀 𝗆𝗒 𝗁𝖺𝗂𝗋 𝖻𝖺𝖼𝗄 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗈𝗇𝖾 𝗁𝖺𝗇𝖽, 𝗀𝗋𝗂𝗉𝗉𝗂𝗇𝗀 𝗁𝗈𝗅𝖽 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾 𝗍𝗈𝗂𝗅𝖾𝗍 𝖻𝗈𝗐𝗅 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗍𝗁𝖾 𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋.
𝖨 𝗆𝗎𝗌𝗍𝗏𝖾 𝖻𝖾𝖾𝗇 𝗍𝗁𝖾𝗋𝖾 𝖿𝗈𝗋 𝖺𝗍𝗅𝖾𝖺𝗌𝗍 𝗍𝖾𝗇 𝗆𝗂𝗇𝗎𝗂𝗍𝖾𝗌, 𝗍𝗁𝗋𝗈𝗐𝗂𝗇𝗀 𝖾𝗏𝖾𝗋𝗒𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀 𝖿𝗋𝗈𝗆 𝗍𝗁𝖾 𝗉𝖺𝗌𝗍 24𝗁𝗈𝗎𝗋𝗌 𝗎𝗉 𝗂𝗇 𝗈𝗇𝖾 𝗀𝗈, 𝗎𝗇𝗍𝗂𝗅 𝗂 𝗐𝖺𝗌 𝖺𝖻𝗅𝖾 𝗍𝗈 𝗉𝗎𝗅𝗅 𝗆𝗒𝗌𝖾𝗅𝖿 𝗎𝗉 𝖺𝗇𝖽 𝗁𝖾𝖺𝖽 𝖻𝖺𝖼𝗄 𝗂𝗇𝗍𝗈 𝗈𝗎𝗋 𝗋𝗈𝗈𝗆 𝗍𝗈 𝗀𝖾𝗍 𝖼𝗁𝖺𝗇𝗀𝖾𝖽 𝗂𝗇𝗍𝗈 𝗆𝗒 𝗍𝗋𝖺𝖼𝗄𝗌𝗎𝗂𝗍 𝖻𝗈𝗍𝗍𝗈𝗆𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝖺 𝗁𝗈𝗈𝖽𝗂𝖾.
𝖲𝗅𝗂𝖽𝗂𝗇𝗀 𝗆𝗒 𝖿𝗅𝗎𝖿𝖿𝗒 𝗌𝗈𝖼𝗄𝗌 𝗈𝗇 𝗆𝗒 𝖿𝖾𝖾𝗍, 𝗀𝗋𝖺𝖻𝖻𝗂𝗇𝗀 𝗆𝗒 𝗉𝗁𝗈𝗇𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝗐𝖺𝗍𝖾𝗋 𝖿𝗋𝗈𝗆 𝗆𝗒 𝖻𝖾𝖽𝗌𝗂𝖽𝖾 𝖼𝖺𝖻𝗂𝗇𝖾𝗍, 𝗂 𝗉𝗎𝗅𝗅𝖾𝖽 𝗆𝗒𝗌𝖾𝗅𝖿 𝖽𝗈𝗐𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝗍𝖺𝗂𝗋𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝗈𝗇𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝗈𝖿𝖺. 𝖨𝗆𝗆𝖾𝖽𝗂𝖺𝗍𝗅𝖾𝗒 𝖼𝗎𝗋𝗅𝗂𝗇𝗀 𝗎𝗉 𝗂𝗇𝗍𝗈 𝖺 𝖻𝖺𝗅𝗅, 𝖼𝗈𝗆𝗉𝗋𝖾𝗌𝗌𝗂𝗇𝗀 𝗆𝗒 𝗌𝗍𝗈𝗆𝖺𝖼𝗁 - 𝗂 𝗐𝖺𝗌 𝗌𝗁𝗂𝗏𝖾𝗋𝗂𝗇𝗀, 𝗉𝖺𝗋𝗍𝗅𝗒 𝖻𝖾𝖼𝖺𝗎𝗌𝖾 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾 𝖼𝗈𝗅𝖽 𝖺𝗇𝖽 𝗉𝖺𝗋𝗍𝗅𝗒 𝖻𝖾𝖼𝖺𝗎𝗌𝖾 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾 𝖺𝗀𝗈𝗇𝗒 𝗂 𝗐𝖺𝗌 𝗂𝗇.
YOU ARE READING
𝗮𝗹𝘄𝗮𝘆𝘀 - 𝘄𝗼𝘀𝗼 𝗼𝗻𝗲𝘀𝗵𝗼𝘁𝘀
Short Story𝖺 𝖼𝗈𝗅𝗅𝖾𝖼𝗍𝗂𝗈𝗇 𝗈𝖿 𝗐𝗈𝗌𝗈 𝗈𝗇𝖾𝗌𝗁𝗈𝗍𝗌, 𝗆𝖺𝖽𝖾 𝗎𝗌𝗂𝗇𝗀 𝖺 𝗆𝗂𝗑 𝗈𝖿 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗋𝖾𝗊𝗎𝖾𝗌𝗍𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝗆𝗒 𝗈𝗐𝗇 𝗂𝖽𝖾𝖺𝗌. 𝗂𝗅𝗅 𝗐𝗋𝗂𝗍𝖾 𝖿𝗈𝗋 𝖺𝗇𝗒 𝗐𝗈𝗆𝖾𝗇𝗌 𝗉𝗅𝖺𝗒𝖾𝗋 (𝗎𝗇𝗅𝖾𝗌𝗌 𝗂 𝗐𝖾𝗋𝖾 𝗍𝗈 𝗄𝗇𝗈𝗐 𝗇�...