Bellatrix White urodzona 13.12. 2004 r. W Togliatti. Jej rodzina przed śmiercią ojca była szczęśliwa i bogata.
Przez śmierć wyprowadziła się z matką i bratem do Włoch. Ojciec był szefem mafii która była jedną z największych z Rosji. Mimo że mieszkali w jednych z najbiedniejszych miast w Moskwie byli oni bogaci. Zmarł z przyczyn naturalnych. Zatrzymanie akcji serca.Młoda White właściwie odrazu po śmierci rodzica musiała sama dbać o siebie tak samo jak jej brat Oliver. Poznali obaj co to bieda, nędza, doświadczyli głodu i pracy jako dilerzy. Matka znalazła sobie nowego partnera który miał jakiś klub nocny. Przez wiek jej dzieci zawsze brała je ze sobą do klubu. Gdy ona siedziała w gabinecie swojego nowego wybranka Oliver i Bellatrix siedzieli razem na schodach przytulając się. Dilerami zostali przez pomysł szefa klub Paula Smitch. Paul wpadł na pomysł żeby wykorzystać dzieci do sprzedawanie narkotyków. Zauroczona Sasha pozwoliła działać mężczyźnie. Lecz nie zdawała sobie sprawy z tego że na początku dzieci odmówiły pracy przez co Smitch się rozłościł na rodzeństwo i pobił brutalnie obojga. Gdy chciał zaciągnąć Olivera do pokoju Bella by chronić brata powiedziała by wziął ją. Gdy tylko usłyszał słowa młodej dziewczynki rzucił chłopca na podłogę i wziął młodą White. W pokoju kochanek Sashy zgwałcił 6 latkę przy czym nożem przejechał po jej twarzy. Obolała, zmęczona, załamana dziewczynka wyszła z klubu gdzie był jej brat i odrazu się do niego przytuliła.
to nie był koniec ponieważ dorosły mężczyzna wziął ślub z ich matka, zamieszkali razem gdzie 5 razy co roku gwałcił dziewczynę. Nikt o tym nie widział tylko ona i on.
W 18 urodziny uciekła z domu wraz z bratem. Wyjechali razem do rodzinnego miasta gdzie mafia jej ojca dalej funkcjonowała tyle że szefem jej był brat Johna Maks White...
________________________
hej ogolnie przypominam że nie jestem pisarka pisze dla siebie.
książka pewnie przechodziła jeszcze jakieś poprawki.
Odrazu z góry przepraszam za jakiekolwiek błędy.
postacie:
Oliver White
12.12.2005r.
Bellatrix White
13.12.2004r.
CZYTASZ
WELCOME TO REAL LIFE
Teen FictionŹli ludzie mieli kiedyś dobre serce i byli mili. Poprostu pewnego dnia, pewnej nocy ktoś przekroczył granice i rozbił ich serce jak szkło.