9.

27 3 2
                                    

Bealudtam a Harry Potteren. Csak a végén keltem fel amikor bökdösni kezdett. Egy pillanatra nem jutott eszembe, hogy hol vagyok majd amikor az összes dolog vele kapcsolatban eszembe jutott elmosolyodtam.

- Itt alszol? - helyezkedek el a mellkasán. - Esküszöm, hogy hozzád sem fogok nyúlni.

- Szerintem hazamegyek. - néz le rám.

- Biztos?

- Nem tudom.

- Nyugodtan hazamehetsz. Nem kényszerítelek rá. Ahogy te látod jónak.

- Nagyon.... nagyon tetszel. De nekem ez túl gyors. Az, hogy együtt aludjak valakivel olyan...

- Intim. - mondom ki helyette. - Megértem. Menj haza nyugodtan. - bólogatok. Megvakarja a karját majd feláll. Felhúzza a cipőjét én pedig végignézem. Bár fáj, hogy nem alszik itt, de tudom, hogy lesz majd az az alkalom. Nem kell elsietnünk. Ezt ő is tudja. Felveszi a kabátját és kinyitja az ajtót.

- Ne hidd, hogy nem tudom, hogy utána engem fogsz nézni.

- Viszlát Joseph.

- Te most Josephnek hívtál?

- Igen. Nem tetszett?

- De. Nagyon... szexi volt. - nevetgél. Puszit ad a számra. - Még találkozunk... Eva Gray. - Majd csukódik az ajtó. És hirtelen olyan üresnek érzem magam. Mintha egy darabot kivágtak volna belőlem. Egy egész napot töltöttem vele. És most nem kapok levegőt nélküle. Ott állok az ajtó előtt kerek 10 percig. Majd előveszem a melegítőm zsebéből a telefonom és írok Bonnienak, hogy jöhet.

~

10 perc alatt itt van. A kanapén ülve nézem A másik Zoeyt (amibe szintén ő szerepel). Hallom ahogy megérkezik az autó ezért, hogy ne tűnjek nagyon bénának átkapcsolom a Gilmore Girlsre. Bejön és ledobja a kabátját a földre majd átkarol.

- Sajnálom.

- Mit?

- Azt, hogy itt hagyott.

- Nem hagyott itt. - bontakozok ki az öleléséből. - Majdnem szexeltünk a földön.  - mutatok az asztal melletti padlóra.

- Majdnem?

- Igen mert azt mondta, hogy az túl intim a szemében ezért nem alszik itt.

- És ez neked rendben van?

- Persze. Nem muszáj itt aludnia ha nem akar.

- És beszéltetek meg új randit.

- Nem.

- Ajjaj. Ez nem jó.

- De mondta, hogy még találkozunk. - húzom fel a szemöldökömet. - Bonnie ez teljesen normális. - kezdek el csapkodni amikor látom, hogy még mindig felvont szemöldökkel néz rám.

- Te be vagy rúgva?

- Ittünk egy kis bort. Főzött nekem spagettit. Annyira nevettem, hogy leestem a székről ő meg odafeküdt mellettem. Aztán Harry Pottert néztünk. Ő az első pasi, aki előtt így öltöztem. Aki előtt nem mostam le a sminkemet. - mutatok magamra.

- És ő?

- Mi van vele?

- Ő mit tett ami arra utal, hogy különleges vagy neki?

As A Thief 《Drew Starkey Ff.》Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt