A nevem Szekeres Lililána(Lil, Lilkó, Lilcsó, Lili, Lilike) és holnap kezdem a gimit a Budapesti Szent József Spanyol Tagozatos Gimnáziumban. Minek rövidítése BSzJSTG, ami amúgy rohadt hosszú. Kimondani sincs kedvem. Ma értem haza a három napos gólyatáborból. Köztudott, hogy én nehezen barátkozok, mivel szeretek olvasni. Na de! Megszereztem a gimi első barátnőjét, aki legjobb barátnőm is lett! A neve Bíró Szonja. Nagyon kedves és hiperaktív a csajos. Sok közös van bennünk, kezdve azzal hogy mindkettőnknek van egy idegesítő bátyja. Az enyém a sulink nagymenője, az övé a bátyám haverja. Asszem legjobb.. Bíró Benett. Nem hallottam még róla csak annyit tudok hogy kilencedik óta jóba van Benedekkel(bátyám). Holnap évnyitó, azaz fel kell vennünk a világ legjobb egyenünneplőjét(remélem érződött az irónia)! Egy világoskék rakott szoknya, egy rakott ujjú blúz amin világoskékkel rajta van az iskola címere. A szabályzat elviselhető, de ahogy Ben mesélte az igazgató egyre csak csökkenti. Biztos kedves lehet. Nem úgy mint egyes tanárok akik emiatt problémáznak.Na mindegy megyek olvasni puszaaaaa.
Jól indult a hétfő reggel mondhatom. Szeretett bátyám úgy keltett, hogy a nyakamba öntött egy vödörnyi hideg vizet, azt ordítva, hogy "JÓ REGGELT DRÁGA HUGICÁM, KI AZ ÁGYBÓL, MA VAN AZ ELSŐ NAPOOOD!". Gondolhatod nagyon örültem. Miután kicseréltem a vizes ágyneműm, felvettem az ünneplőmet, és indulhattam is a suliba. Szonival taliztunk félúton, egyből szoros ölelésbe vontuk egymást. Nincs huszonnégy órája, hogy utoljára taliztunk de mindegy. Az évnyitó és a négy ofői kibirható volt. Mikor hazaértem, anyuék mondták, hogy áthívták Szoniékat. Megakarták ismerni azt a lány és a családját, akivel három nap alatt ilyen szoros kapocs alakult ki köztünk. Azaz ma megismerem Szoni szüleit és... Benettet is.
- Felmegyek pakolni, mert akkor fel tudunk menni a szobámba Szonival! - és már rohantam is fel. Anyuék válasza csak annyi volt hogy "Okés kincsem, Benedek miért nem ilyen?", a mondat végénél már a lépcső tetején voltam. Elkezdtem pakolni, és bekapcsoltam Olivia Rodrigo zenéit. Úgy elment az idő, hogy akkor eszméltem fel, mikor meghallottam a csengőszót. Felugrottam, és nagy ölelésbe zártam Szonit.
-Jó napot én Szekeres Lili vagyok - fogtam kezet az apukájával, utána az anyukájával.
-Szia, én Bíróné Kiss Enikő vagyok, ő pedig a férjem, Bíró Ádám, és tegezz csak drágám - mosolygott kedvesen Enikő. Egy srác kijött mögüle, és engem kémlelt a szemeivel. Kérdő tekintetem rászegeztem.
-Hello, Benett vagyok. - köszönt ezek szerint Szoni bátyja. Én bólintottam és beinvitáltam őket. Én és Szoni felmentünk az emeletre, de jött utánunk Benett is.
-Oda menj - mutattam bátyám ajtajára.Ő csak bólintott és bement. Mi továbbmentünk a szobám irányába, ahol egyből elkezdtünk pletykálni mindenféléről.
-Hallod, neked bejön a bátyám?-kérdezte egyszercsak Szoni, mire nem is tudtam egyből válaszoli, mert folytatta.-Akkor igen.
-Nem is!-tiltakoztam egyből.-Az lehet, hogy helyes, de még nem is ismerem.
Addig addig beszéltünk róla és a bátyámról, hogy a két emlegetett szamár, kopogás nélkül bejött a szobámba.
-Mit akartok?-sóhajtottam, mivel semmi kedvem nem volt hozzájuk.
-Már oda sem mehetek a kicsihugimhoz?
-Megkértelek, hogy ne hívj így!-csattantam fel dühösen, mert hát mért ne?-Amúgy szia Szoni bátyja.
-Amúgy szia Benedek húga!-fhú már most nem bírom a helyes pofiját.
Beszélgettünk, jobban megismertük egymást, és azt hiszem egy kicsit tetszik Benett...De mivel tudom, hogy ez viszonzatlan szerelem lesz, így nem foglalkozok az érzéssel. Miután Bíróék elmentek, lefürödtem felvettem a pizsim, és lefeküdtem aludni.
Na el is érkeztünk a Gyűlöllek! első részéhez!Remélem tetszik! Ha igen minél előbb hozom majd a második részt is!
XoXo, Saci
YOU ARE READING
Gyűlöllek!
RomanceKét fiatal, akik utálják egymást, de mi lesz később? Kiderül a könyvben