— Пані, навіщо ми переодягнулися в жебраків, щоб вийти з міста?
Він обсмикнув свій рваний одяг, який був весь у дірах. Невідомо, з чиї купи старих речей вона його дістала. Його волосся було розпатлане, як пташине гніздо, і, якби хтось його побачив, то подумав би, що він давно не мився.
Його гарне обличчя було забруднене брудом. А на ногах у нього були старі сандалі, які, мабуть, валялися десь на смітнику.
Він виглядав гірше, ніж будь-який жебрак у Юнь Юе.
Він подивився на свою пані. Вона теж була одягнена в рваний одяг, але її одяг був не такий брудний, і волосся не було так сильно розпатлане. Але її очі блищали, привертаючи до себе увагу.
Він помітив, що вона йде, насвистуючи веселу мелодію, і подумав, що в неї, мабуть, дивні смаки.
Хто, виходячи з дому, не намагається виглядати гарно і охайно? Тільки вона, така дивна, одяглась у лахміття.
— Так ми не привертатимемо уваги і не нарвемося на неприємності, — сказала вона, обертаючись і посміхаючись йому.
— Пані, ви така гарна, що навіть у лахмітті не схожі на жебрачку, — зітхнув він.
— Звісно, я не збираюся прикидатись жебрачкою. Я просто трохи змінила свою зовнішність, — з усмішкою сказала вона. — Ходімо швидше! Не затримуватимемося в місті.
- Так, - відповів він і поспішив за нею.
Однак, трохи пройшовши, він відчув, що щось не так.
Він глянув на неї. Вона йшла спокійно, не задихаючись, і на її обличчі не було ні краплі поту. А він, ще не вийшовши з Юнь Юе, вже захекався і спітнів.
Як вона це робить? Чому він не може її наздогнати, хоча вона йде так повільно?
— Ф-фу! Пані, зачекайте на мене! — вигукнув він.
Фен Цзю зупинилася, обернулася і, піднявши брови, сказала:
— Ти вже втомився? Мабуть, тобі треба більше тренуватися.
Ло Юй хотів заперечити: "Це не я слабкий, це ти занадто сильна!", але промовчав.
Він задихався і спитав:
— Пані, може, наймемо карету?
До лісу Дев'яти пасток було не менше трьох днів шляху. Якщо йти пішки, то, можливо, знадобиться ще більше часу.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Чарівний Примарний Лікар
AventuraУ неї було все, вона була всім... Загадковий лідер таємної організації, висококваліфікована в медицині та отрутах, яка вчиняє приховані вбивства. Загинула внаслідок нещасного випадку, і переродилася в тілі знівеченої молодої дівчини. Обличчя спотвор...