Дорогий щоденник. -18.10. хххх року-
Це перший день, що я переїхав до Іквилії. А завтра буде перший день в школі. Я його дуже чекаю, але й нервую, а якщо булінг?, а якщо осоромлюся?, а якщо зла математичка?
Переїхали ми в, на вигляд, дуже старий дім. Два поверхи, стіни і підлога із дерева яке поскрипує. На дворі все поросло бур'яном, тільки одна стежка витоптана. Також росте великий і старий клен. Його гілки попадають у вікно моєї кімнати, це мене лякає. Думаю так і треба тут всі споруди в такому стилі.
Хоча не дивлячись на архітектуру люди наче хороші...
Дорогий щоденник -19.10 хххх року-
Що ж... Надиво, в школі мене всі прийняли. Хоча мабуть це й не здивувало б якщо розуміти факт що не рахуючи мене їх усього 7 в классі.
Зараз коротко опишу їх:
Маргарита: з багатої сім'ї. Трохи (ну або й не трохи) тупенька, хоча ні не тупенька, вона тупа. Типова блондина з анекдотів. Насправді дуже добра та допитлива
Лаванда: не знаю як можна було дати дитині таке тупе ім'я. Батьки кажуть що її сім'я вискочок як і вона сама. Подруга маргарити, та хоч багата тут марго, але попри це хвалиться цім Лаванда.
Поки що виходить якийсь квітучий сад... . Лванда і Маргарита, ось тобі і букетик.
Катерина: катя таролог. Хоча й не тільки: руни, гадання на випитих напоях як чай і кава, різні типи карт і так далі - це все про неї.
Лілія: ось чесно, не знаю в чому кайф називати дітей назвами квітів.. По при те ліля дуже мовчалива і ні зким не розмовляє. Почкти її голос це рідкість, та, як мені розповідали її не треба недооцінювати.
Так, з дівчатами наче все, тепер хлопці.
Ігорь: Тей самий популярний хлопець з американських підліткових фільмів. Його люблять не за зовнішність, не за характер, а просто. Ніхто не знає що в ньому такого.
Роман: Звичний ботанік який ходить хвостиком за всіма. Дуже стереотипний, якщо хочете щось про нього дізнатись подивіться якийсь американський підліткови серіал, заодно і про ігоря дізнієтесь.
Марк: Судячи з імені зрозуміло що він брат близнюк лаванди, ім'я такої ж вискочки. Він дуже спортивний, настільки спортивний що з вчителем фізкультури розмовляє на ти.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Where we are?
Non-FictionГруппа підлітків з містечка "Іквилія" знайшли не звичний кабінет в своїй школі. В той кабінет директор заходив і сидів там годинами та по при те нікому не дозволяв заходити. Підлітки все ж туди увійшли і з'явились в незкінченному лабіринті який скла...