7.BÖLÜM

4 1 44
                                    

Savaş önde ben arkada orman yolunda yürüyorduk.Buraya neden geldiğimiz bilmiyordum.Sürekli sormama rağmen bir yerlerine takıp cevap vermemişti.
Bir zamandan sonra bende nereye gidiyoruz diye sormayı bırakmıştım.

"Allah aşkına 20-25 dakikadır yürüyoruz,Nereye gidiyoruz?"Önde yürüdüğü için bağırarak sesimi duyurmak zorunda kalmıştım.
Tabiki yine cevap vermemişti.

"Hey sa- yani size diyorum!"Cümlemin devamını getiremeden bana söylediği şeyler gelmişti aklıma.Bu yüzden sözlerimi düzelterek öyle cümle kurmuştum.

Biraz daha hızlanarak ona yetiştim ve kolundan tutarak durdurdum.İlk bana sonra kolunda olan elime baktı.
Parmaklarıma kıracak gibi baktığı için hızlıca indirmiştim elimi.

"Beni duymuyor musunuz?"Hala susuyordu.Tek kelime edip açıklama yapma zahmetine bile girmiyordu.

"Cevap bekliyorum."Diyerek sorduğum soruda ısrar ettim.

"NEREYE GİDİYORUZ?"Bağırmamı umursamadı.

Yok arkadaş sakin soruyorum olmuyordu.Bağırıp,bir yerlerimi yırtarak soruyorum yine olmuyordu.
Sanki tesisten çıktığımız andan itibaren dili bir yerlerine kaçmıştı.

"Şuan öküzün trene baktığı gibi bakıyorsunuz."Kaşlarını çattı ve az önceki sakin ifadesinin aksine yüzüme sinirle bakmaya başladı.

"Sen bana öküz mü dedin az önce?"

"Demek ki diliniz bir yerlerinize kaçmamış."Sert olan ifadesi sanki mümkünmüş gibi dahada sertleşti.

"Sen bana öküz mü dedin?"O kadar şey sordum,söyledim sadece buna mı takılmıştı?

"Kim,ben mi?"Şuan ufak çaplı korktuğum için bilmemezlikten gelmeye çalışıyordum.

Kollarını göğsünün üzerinde birleştirip cümlesini öyle kurdu."Senden başka biri var mı burda?"Etrafıma göz attım ve onun gibi kollarımı göğsümde birleştirdim.

"Bilmem var mı?"

"Ben sana soruyorum farkındasın dimi?"Kafamı sallayarak onu onayladım.

"Bende size soruyorum farkındasınız  dimi?"Bir adım atarak bana biraz daha yaklaştı ve fısıldayarak konuştu.

"Bana kelime oyunu yapma."Ondan içten içe korksamda belli etmemeye çalıştım.Bende onun gibi öne doğru bir adım attım ve yine onun gibi fısıldayarak konuştum.

"Kim yapıyor,ben mi?"Kollarımı göğsümden indirip kendimi göstererek  sorduğum soruya cevap vermedi.Cevap vermemesi işime geldi.Konuşmanın bir daha başa dönmesini istemiyordum.
Burda ne işimiz varsa bir an önce halledip geri dönmek istiyordum.

Geriye doğru bir kaç adım atarak yanından uzaklaştım

"Burda ne işimiz var?"Omuzlarını silkti ve sabahtan beri sorduğum soruya sonunda cevap verdi.

"Bir işimiz yok."

"E işimiz yoksa neden peşinizden beni buraya kadar sürüklediniz?"Sinirle söylediğim şeylere alay dolu sesiyle cevap vermişti.

"Kim sürükledi,Ben mi?"Yok yok bu adam kesinlikle benimle alay ediyordu.
Birincisi beni peşinden buraya kadar hiç bir açıklama yapmadan getirmişti.
İkinciside şuan karşımda durmuş az önce benim ona yaptığım şeyi bana yapıyordu.Bir nevi sözlerimi taklit ediyordu.

E madem öyle istiyor bende ona istediğini veririm.Parmak uçlarıma kalkarak omuzlarımı dikleştirdim.

"Senden başka biri var mı burda?"
Sesimi kalınlaştırarak sormuştum sorumu.

SERAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin