(לואי)
לבלות שבת בבית שלא ממש אהבתי בזמן שהייתי בהנגאובר לא היה הדבר הכי טוב שיכולתי לעשות. אם לא היה לי כזה כאב ראש, כנראה שהייתי יוצא עם החברים שלי ועושה משהו טוב יותר מאשר לשכב על המיטה שלי כל היום. בטח, זה לא היה בדיוק משעמם לשלוח הודעות טקסט לחברה שלי, אבל עדיין היו דברים טובים יותר שהייתי יכול לעשות, כמו למשל לפגוש אותה במציאות.
הרמקול שלי היה בעוצמה מלאה, ולמען האמת, קצת הופתעתי שהארי עדיין לא נכנס לחדר שלי וצעק עלי להוריד את הווליום כמו שהוא עשה לפני שבוע. או שהוא פשוט לא היה בחדר שלו, או שהוא פשוט לא רצה לראות אותי או משהו.
באופן מוזר, היה משהו במוזיקה הרועשת שהרגיע אותי. רוב האנשים ימצאו שזה מוזר איך סוג המוזיקה שהאזנתי לה יכול להיות מרגיע, אבל העדפתי מוזיקת רוק על פני כל דבר, ותמיד הצלחתי להירגע בה, במיוחד כשהיא בשיא העוצמה. אולי קיבלתי את זה ממסיבה או משהו, מי יודע? בכל מקרה, תמיד נהניתי.
רק בשלוש אחר הצהריים באותו יום החלטתי לראשונה להיכנס לטוויטר ולבדוק את העמוד שלי. עד עכשיו, כאב הראש שלי התחיל סוף סוף לדעוך, אז יכולתי להתמקד בדברים אחרים מלבד תחושת החבטות בראשי. באופן מפתיע, הרבה ציוצים מהלילה הקודם פורסמו, מה שלמעשה היה קצת יוצא דופן. בטח, תמונות תמיד צולמו ופורסמו ברשתות החברתיות, אבל זה לא היה רק כמה, זה היה הרבה.
התחלתי לעבור עליהם, ללחוץ על כל אחד שמצאתי מעניין. כשנתקלתי בציוץ אחד ספציפי, הייתי צריך לעשות זום כפול. בתמונה היו לא אחר מאשר החבר הכי טוב שלי והחבר הקרוב של הארי מתנשקים. עיני התרחבו למה שראיתי. ממתי זאין בכלל אהב בחורים? מעולם לא ראיתי אותו עם אחד. כלומר, הוא לא יצא עם פרי רק אתמול? זה פשוט לא היה הגיוני בכלל.
הנדתי בראשי בבלבול, והמשכתי לגלול בטוויטר שלי בחיפוש אחר חדשות מזעזעות אחרות. זה לקח כמה דקות, אבל די מהר מצאתי ציוץ שגרם לגוף שלי להתקשות. זה לא יכול להיות... אבל אני לא הייתי... הייתי עם אלינור כל הלילה, נכון? אבל איך זה...?
בתמונה היה אני ממש שיכור שנשען על לא אחר מאשר הכתף של הארי סטיילס. הכתף של אחי החורג. זה שגר בחדר ליד הכתף שלי. הגב שלנו היה הדברים היחידים שניתן היה לראות בתמונה, אבל לא היה ספק ששני החבר'ה היינו אנחנו. וכאילו זה לא מספיק גרוע, אפילו הראש שלי קבור בצוואר שלו. הצוואר המזוין שלו. אלוהים אדירים, אן לא צחקה כשהיא אמרה שבטח הייתי ממש שיכור אתמול בלילה. רק קיוויתי שלא עשיתי דברים יותר גרועים מזה.
אז, כשהבנה מזעזעת הכתה בי רק כמה שניות אחרי שהתנתקתי מטוויטר, ממש נפל לי הטלפון על הפנים שלי. מכיוון שהארי היה זה שאיתי בתמונה, היכן שעמדנו בכניסה של נייל, הוא בטח היה זה שלקח אותי הביתה אתמול בלילה. למעשה לא היה הסבר אחר כי הייתי בטוח שאני לא מצליח למצוא את הדרך חזרה לכאן עם הזיכרון שלי. זה היה גרוע, והייתי בטוח שזה לא משתפר עם אלכוהול מעורב. וגם, אף אחד מהחברים שלי לא ידע איפה אני גר עכשיו, אז באמת לא היה שום הסבר אחר.
YOU ARE READING
You think I hate u? Larry stylinson מתורגם לעברית
Любовные романыפאנפיק לא שלי הוא מתורגם כל הזכויות שמורות לכתובת @ larrygirl לואי טומלינסון הוא הבחור הפופולרי ביותר בתיכון. כולם סוגדים לו והעובדה שהוא הקפטן של קבוצת הכדורגל לא מקשה על המצב. הוא שחצן ויודע היטב שכל תלמיד בבית הספר מעריץ אותו. ובכן, חוץ מאדם אחד...