Hey everybody. Zbliżamy się do wielkiego wyścigu z czasem. Zbliżamy się powoli do rozdziału gdzie jeden z bohaterów poważnie ucierpi. Już kiedyś wyznałam w wywiadzie że ktoś wyraźnie ucierpi. Trucizna będzie pływać w jego/jej organizmie.☢☣⚠Czy przeżyje? ....( moja ukryta odpowiedź) Będzie bardzo nie ciekawie. Ten rozdział to pikuś ale potem będzie gorzej....z kimś..... i ktoś się ujawni jako kryminalista.. So grab your popcorn and wait for this moment.
CYTATY DLA RODZIAŁU :
Nie można nikogo obwiniać o to, że się zakochał. Nie można wyśmiewać go za wiarę i zaufanie powierzone w ręce kogoś, kto tylko udawał że zależy mu na tych samych wartościach w życiu i wspólnej relacji.
- Mateusz Kobus
Klasyczny toksyczny związek. Człowiek wie, że nie powinien w nim tkwić, a jednocześnie nie ma siły na to, aby go zerwać. Jest uzależniony od tej drugiej osoby i może nienawidzić tego, jak ona postępuje, ale i tak ją samą będzie kochał.
-Alek Rogoziński
Zadręczałam się i próbowałam się domyślić, czym go zdenerwowałam. To było frustrujące!
-Eve Ainsworth
__________________________________
OLGA :
Wstaje dzisiaj rano całą wypoczęta.Patrzę na nie ma mojego ukochanego obok mnie. Dzisiaj na szczęście ostatni dzień w pracy. Mateusz pewnie rano wyruszył a ja mam jeszcze czas.Wstałam z łóżka. Naprawdę sobie chwalę tą witaminę C . Dziękuję mojemu narzeczonemu że się ze mną podzielił. Podeszłam do wielkiego lustra i widzę zupełnie inną Olgę. Moja cera jest bardziej rozświetlona,cenie pod oczami zniknęły. Rewelacja. Postanowiłam wsiąść szybko prysznic. Włączyłam radio. Odkąd mieszkam z Mateuszem polubiłam słuchać radia. Nie chciało mi się wchodzić na mój kanał gdzie mam całe playlisty swoich ulubionych kawałków. Kiedy nakładałam swój ulubiony balsam do ciała nagle w tle leciało "Verba ft Sylwia Przybysz - Najważniejsza" Ta piosenka mi wszystko przypomina.O czym? O Pawle i naszym związku. Przypomniałam sobie nasz pierwszy pocałunek przed szpitalem. Potem nasz pierwszy raz w łóżku,wspólne śniadanie . A potem od nowa przeżywałam koszmar. To uczucie kiedy on cię kochał ,planował z Tobą przyszłość. A potem czar prysł,stracił pamięć i te plany zostały też utracone. Przypominam sobie karetkę,szpital gdzie był operowany ,chociaż część mojego umysłu wierzyła że będzie żył. Przypominam scenę gdzie spotkałam Anię. Gdzie kazała mi włożyć jego pierścionek na swój palec.Myślałam że jak się wybudzi to znów ze sobą porozmawiamy. A tu jednak nie.
-Paweł kochanie..
-Kim pani jest? Ja pani nie znam..
Te słowa mnie zatkały.Nie pamiętał mnie. Nie pamiętał swojej miłości do mnie.Nie pamiętał że jestem jego dziewczyną. Nie pamiętał nawet swojej rodziny.Swoich zmarłych ani swojej byłej dziewczyny . Chyba najgorzej to wszystko zniósł Matthew. Bardzo go kocha. On go traktuje jak własnego tatę. Pamiętam jego smutek w oczach jak dowiedział się że jego przeszywany tata stracił pamięć i go nie pamięta. Nigdy tego nie zapomnę. Matthew na pewno mnie lubił i pewnie liczył że to ja zostanę jego żoną. Ach po co ja do tego wracam.Przecież to już przeszłość. Teraz mam już swoje życie.Pawła nie ma. Jest inny mężczyzna. Ale z drugiej strony jestem ciekawa co u niego słychać. Czy za mną czasem tęskni? Czy czasami o mnie myśli? To zostawiam już losowi. W pracy przywitała mnie uradowana Natalia. Była taka szczęśliwa.Zupełnie inna dziewczyna. Wczoraj chodziła smutna ,zamyślona a teraz? Tryska z radości. Wygląda na to że wrócili do siebie.
CZYTASZ
Szpital Dziecięcy - Dalsze losy bohaterów
FanfictionDalsze losy lekarzy ze Szpitala Dziecięcego. Trójka przyjaciół przenosi się do innego szpitala by rozpocząć życie na nowo. Czy w nowym szpitalu się odnajdą? Poznajcie losy trójki lekarzy!