Kapitola 8:

3 0 0
                                    

My tě vidíme

Často máme tendenci být na sebe příliš tvrdí. Vidíme jen své chyby a nedostatky, zatímco ostatní kolem nás vidí naši sílu a potenciál. Věříme ti, protože jsme na této cestě s tebou. Věříme, že máš schopnost překonat své obavy, napravit vztahy a najít cestu k sobě samému.

Když se cítíš ztracený, podívej se na vše, co už jsi zvládl. Každý malý úspěch, každý boj, který jsi vyhrál, je důkazem, že jsi silnější, než si myslíš.

Důvěra jako klíč

Důvěra v sebe sama je klíčem k mnoha dveřím. Umožní ti přestat se porovnávat s ostatními, přestat se bát neúspěchu a místo toho se soustředit na své vlastní štěstí. Učí nás, že jsme dostateční právě takoví, jací jsme.

A věř mi, jsi dostatečný. Tvoje hodnota není určena tím, co si o tobě myslí ostatní, ale tím, co si myslíš o sobě.

Poselství na závěr

Tato kapitola je naše připomínka: věříme ti. Bez ohledu na to, jaké problémy řešíš, jsi schopen je zvládnout. Možná ne hned, možná to bude chvíli trvat, ale cesta k úspěchu začíná tím, že si dovolíš věřit sám sobě.

A kdykoli budeš pochybovat, vrať se sem. Přečti si tato slova a pamatuj: svět potřebuje přesně takového člověka, jakým jsi ty. Máš svou jedinečnost, svou sílu a své schopnosti.

My věříme, že to zvládneš. A teď je na tobě, abys začal věřit sám sobě.

Its okay, not to be okayKde žijí příběhy. Začni objevovat