Дисклеймер

4 1 0
                                    

Звертаюся до всіх читачів!(Якщо вони будуть) Ця історія не має ніякого відношення до гри клуб романтики! Я просто взяла імена! Надіюся що ця історія стане популярною.

Лейн Гардель, головна героїня та колишній детектив. 22 роки, день народження 18.02. Чорні очі, чорне волосся, білосніжна шкіра. Ріст 176.
Потрапила у школу ангелів та демонів, причина: померла від чужих рук.

Каїн, другорядний герой. 23 роки(по земному), день народження 12.03. Кристали голубі очі, біле волосся, білосніжна шкіра. Ріст 183.
Могутній архангел який живе понад 1000 років.

Анна Митес, земна подруга головної героїні.22 роки, день народження 14.04. Голубі очі, коричнево-чорне волосся, біла шкіра. Ріст 174.
Колись вона була краща подруга Лейн.

Дмитрий Метро, офіцер. 25 років, день народження 22.01. Карі очі, каштанове волосся, світла шкіра. Ріст 187.
Працював в учатску з Лейн, досі шукає її вбивцю.

Вики Уокер, величний архангел Шепфа. 21 рік, день народження 12.12.
Голубі очі, блондинка, світла шкіра. Ріст 178. Також жила на землі.

Мальбонте, ключ до цієї історії. Вік невідомий, день народження 13.01 Каштанове волосся, Карі очі, біла шкіра.Ріст 188.

Мими Моритті, подруга Вики. 22 роки, день народження 24.04. Фіолетові очі, чорне волосся, біла шкіра. Ріст 178. Помічник демон Вики Уокер.

Секрет НебесWhere stories live. Discover now