25.Bölüm: Zamanın ve Aşkın İzi

229 24 9
                                    

"Bölüm şarkımız DKTT- Dilerim ki
Dinleyerek okumamızı tavsiye ederim.Bölüm çok uzun olunca ikiye böldüm. Diğer kısmını sonra atacağım.Beğeni ve yorumlarınızı bekliyorum."
—————————&—————————
Zeynep'ten

Dağ evinde bir kaç gün daha geçirdikten sonra artık evimize dönmek için hazırlanıyorduk. Cüneyd'in dergahtan işleri, benim iş bulmam derken daha fazla kalamazdık. Bir an önce düzenimizi iyice kurmalıydık. Ben eşyalarımızı toplarken Cüneyd'de evi toparlıyordu.

"Zeynep içeriyi hallettim sen naptın canım?"

"Benim de bitti sayılır başka bir eşyamız kalmadıysa ortalıkta gidebiliriz."

"Yok galiba etrafta gözükmüyor. Sevdin mi Zeynep hanım küçük kaçamağımızı."

"Sevmez olur muyum Cüneyd. Sadece ikimizin olduğu kederlerden uzak bi kaç gün o kadar iyi geldi ki anlatamam. Seninle hiç böyle uzun uzun vakit geçirmemiştik. Hiç bu kadar yakın olmamıştık. Yalnızca seninle olduğum her an anladım ki artık yeni hayatımız hep böyle güzel olacak."

"Biz hiç ayrılmayacağız Zeynep'im artık her anımız bir bizim. Mutlu olduğumda da hüzünlerimde de ilk koşacağım kişi sensin. Derdimin dermanı da sensin, eşimde sensin, mutluluğum da huzurum da sensin."Ellerimden tutup dudaklarına götürdü.

"Çok şükür Cüneyd artık o eve tek girmeyeceksin. İçinde aile olacağımız bizimde bir yuvamız var. Hala düşündükçe heyecanlanıyorum inanamıyorum normal mi sence?"

"Ben de Zeynep'im ben de. Yanımda olduğunu eşim olduğunu düşündükçe kalbim nasıl çarpıyor bir bilsen. O ev sensiz dört duvardan başka neydi ki zaten? Sen gelince yuva oldu orası." Dediklerine tebessüm ederken o da alnımdan öptü.

"Hem bence burda da gayet güzel vakit geçirdik Zeynep'im değil mi?" çapkınca bir bakış atmıştı.

"Bence de anı bırakmadığımız yer kalmadı gibi evin her köşesinde..." koyulaşan gözleriyle gözlerim kesiştiğinde yavaşça belimden tutup kendine çekti. Elleriyle belime sararken ben de kollarımı boynuna doladın.

"Bir düşünelim bence de kalmadı. Hani sormuştun ya ilk sabahımızda sadece yatakta mı diye cevabını almışsın diye düşünüyorum." Kıkırdayarak güldük aklımıza düşen anılara.

"Cevabımı fazlasıyla aldım aşkım merak etme. Sayende koltuk, masa, şömine başı, banyo derken tüm evi talan ettik Cüneyd. Gayet de oluyormuş hem de çok güzel oluyormuş."

"Hımmm öyle mi ?" Diyip dudaklarını boynuma gömüp öptü. Ardından dudaklarıma yanağıma öpücükler bırakıyordu Cüneyd.

"Gitmeden önce istersen hızlı bir tur yapabiliriz ya da şurası da eksik kaldı tamamlayalım dersen kabulüm." Dediklerine gülerken boynundaki ellerimi çektim.

"Yok canım çok sağol yeterince tekrar ettik bence evimize gidelim artık çok işimiz var."

"Peki öyle olsun Zeynep hanım evimize saklarız artık." Diyip göz kırptı.

Elimdeki bavulu alıp aşağıya indik. Son kez etrafa baktım. Tekrar gelmek nasip olurdu inşallah. İkinci yuvamız burası olmuştu artık. Cüneyd kapıyı kitledikten sonra evin önündeki arabasına bindik. Cüneyd koltuğa oturduğumda hemen kemerimi bağlayıp yanağımdan öptü.

"Zevcemin emniyeti önemli tabi."
Bu hanımcı hallerine ölüp bitiyordum. Her seferinde o düşünceli halleri kendine iyice aşık ettiriyordu. Arabayı kullanırken sürekli onu izliyordum. Araba otomatik vites olduğunda dolayı da sürekli elimi tutuyor okşuyordu.

Savaşçı&CevherHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin