Hétfőn a suliban az első szünetben beszámoltam Kaylának az utazásunk eredménytelenségéről. Kayla most is tetőtől talpig feketébe volt öltözve, kivéve egy lila gyöngyökből fűzött, hosszan lelógó fülbevalót, ami minden mozdulatára meglendült, és szikrázó fénytűket szórva hívta fel magára a figyelmet. A Sebastiennel való esti beszélgetésünkről és a majdnem-csókról persze hallgattam, ahogy Sebastien is. Ő leginkább úgy viselkedett, mintha mi sem történt volna.
Kayla különféle elméletekkel állt elő, hogy mit jelenthetett az álom, amiket Sebastien rendre megcáfolt, és amikor a beszélgetésük vitába csúszott át, kicsit félrehúzódtam, és inkább a telefonomba mélyedtem, mert semmi kedvem nem volt őket szétválasztani. Már több száz évvel ezelőtt is az volt a kedvenc szórakozásuk, hogy egymás vérét szívják, úgy gondoltam, ki vagyok én, hogy ennek gátat vessek.
Amikor felnéztem a Facebookra, ez a hír fogadott:
„Sziasztok kedveseim!
Ugye, már vártátok, hogy megint megjelenjek? Hát, ismét itt vagyok, hogy friss, ropogós hírekkel szolgáljak nektek! Csapjunk is mindjárt a közepébe! Fogadjunk, hogy kíváncsiak vagytok, mit tudtam meg a gyönyörű, éltanuló és közkedvelt Grace Lamare-ról. Arról a Grace Lamare-ról, akit a tanárok versenyekre küldenek. Aki mindig ügyel a korrektségre. Aki állítólag orvosnak készül. Aki a diáktanácsban az elnöki helyre pályázik. Aki a szüzességét az interneten árulja... Hoppá, elkotyogtam volna valamit? Na de biztosan csak ostoba pletyka lehet, hiszen Grace-nek nincs szüksége efféle bevételekre: már így is egy Prada táskában hordja az iskolai felszerelését. Vagy az csak egy hamisítvány, és most azért „dolgozik", hogy egy eredetit vehessen?
Más: Kayla Martint kiengedték a kórházból, és mintha mi sem történt volna, csatlakozott reménytelen szerelméhez, Sorinne Malloryhoz, akinek a szíve Anthony Harlow helyett most már Sebastien Arden felé húz. Igazából úgy koslat utána, mint egy éhes kiskutya. Mármint Kayla Sorinne után. Szegény Kayla, csak sajnálni lehet, amiért nyilvánvalóan olyan szekér után fut, ami nem akarja felvenni. Annál is inkább igaz ez, mivel Sorinne és Sebastien a hétvégén együtt utaztak el külföldre. Csak egy gyors kiruccanás volt az egész, de a napnál is világosabb, hogy ők ketten már együtt vannak.
Mára ennyi volna, friss hírek hamarosan!"
– Basszus – nyögtem, amikor elolvastam.
– Mi az? – kérdezte Sebastien.
Odanyújtottam neki a telefont. Amikor elolvasta, a szemöldöke a magasba szökött.
– Ez a Honeybee meg kicsoda? – kérdezte. Erre Kayla elkapta előle a telefont, és ő is elolvasta a bejegyzést. Azt vártam, hogy őrjöngeni kezd és szitkozódni, de csak egy hosszút sóhajtott, és olyan töprengő arcot vágott, mintha sakkozna valamit magában.
– Nem olvastad még a híreit? – kérdeztem Sebastient.
– Nem.
– Az meg hogy lehet? – álmélkodtam. Sebastien csak vállat vont. – Senki sem tudja, hogy valójában kicsoda, de mintha mindenkiről tudna mindent.
KAMU SEDANG MEMBACA
A kulcs (hetero verzió)
FantasiSorinne Mallory, a festőnek készülő lány éjszakánként sohasem álmodott, de a tizenhetedik születésnapján ez megváltozik, és jelenetek bontakoznak ki előtte a régmúltból. Szeptembertől az a srác, aki évekig észre sem vette, hirtelen közeledni kezd fe...