1: глава

3 1 0
                                    

Життя головної героїні йшло як і у всіх. Дитинство вона майже не пам'ятає, практично вона була одна.
Батьки викинули її на вулицю зі словами.
-Забирайся! Ти більше не потрібна!
Лейн ридала на взліт, вона не знала куди йти, що робити. Виходу наче не було...
Далі Лейн нічого не пам'ятає, спогади її стерті. Зараз вона ще все на землі, працює детективом разом з своїм напарником Дмитриєм. Зараз розслідують вбивство...її матері, чи самогубство.
-Лейн, сьогодні ми розсліду послідовне вбивство...твоєї матері.
Лейн подивившись з бездушністю на Дмитрия сказала.
-Вона на це заслуговує.
-Без тебе ми не зможемо його розкрити. Тиж це добре знаєш.
-Гаразд, я прийму участь в розслідуванні, якщо це необхідно.
Дмитрий з полегшенням глянув на Лейн.
-Я знаю буде важко але...Ми маємо за це взятись.

26.11
-26 листопада в будинку 23 спричинилось вбивство Катрін Гардель. На місце вбивства приїхали детектив та поліцейський. Чи справді це було вбивство чи самогубство, все ще не знаємо точно.

Лейн та Дмитрий прибули на місце. Зайшовши в будинок, вони помітили плями крові на стінах, обгорівші стіни та розтрощені меблі.
-Наче тут відбулась бійня. Надто тут безлад як на самогубство. Неначе хтось допоміг...
Детективи почали роздивлятись усе, проте обережно щоб не загубити заціпки.
-Справді майже немає заціпок.
Краєм ока Лейн побачила ніж.
Лейн туди же помчала до ножа.
-Лейн! Стій!
Дмитрий побіг одразу ж за нею.
-Лейн... Що...
Вони побачили ще труп... Її батька та ще дитини.
-Це підстррєне вбивство.
Очі Лейн наповнились ненавистю, хоча навіть вона була холодна до своєї сім'ї проте не змогла просто прийняти той факт що її близьких більше немає в живих...

You've reached the end of published parts.

⏰ Останнє оновлення: a day ago ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Секрет НебесWhere stories live. Discover now