pt.10

12 5 3
                                    

"Geçmiş olsun Jimin. Duyduğumda çok üzüldüm." 

Nayeon'un dediğiyle teşekkür edip kucağımdaki kardeşimle ilgilenmeye başladım. Bir hafta boyunca sürekli hastaneye gidip geliyordum. Tedavilerden dolayı zayıflamıştım. Annem iş için Amerika'ya gitmişti. Bu yüzden tek başıma gidip geliyordum. 

Şimdi ise yılbaşı için hediyeler almış babamın bürosuna gelmiştim. Babam kısa süreli beni görüp işle alakadar olmuştu. Nayeon ve Sehun'la odada tek kalmıştım. Kucağımdaki kardeşim oyuncakları ağzına götürüp dişlemeye çalışıyordu. Gözüme tatlı gelmişti. "Çocuğum olmadan ölmek istemem." Nayeon yanıma gelip elimi tuttu. "Olursun Jimin. Senden güzel baba olur." Gülümseyerek bakıp başımı eğdim. "Tedaviler sonuç veriyor mu?" "Doktor şu anlık bir şey demedi. Bana da bağlıymış. Eğer kötü bir şekilde beslenip kendime bakmazsam ilerlermiş." Anlamışçasına kafasını salladı. Sehun'u beşiğe koyup masadaki büyük iki paketi Nayeon'a uzattım. "Yılbaşında beraber olamayacağız. Şimdiden hediyenizi vermek istedim." Elimdekileri yavaşça alarak gülümsedi. "Bizimle geçirseydin Jimin." "Arkadaşlarımla kutlayacağım. Annem de çok istedi ama biliyorsunuz." Kafasını sallayıp paketi açtı. Uzun siyah simli elbise almıştım. Bacak yırtmaçlıydı. Beğenmişçesine elbiseyi kaldırıp süzdükten sonra aniden kalkıp sarıldı. "Jimin! Çok teşekkür ederim! Beklemiyordum bana hediye alacağını." Ellerim havada iken sırtına yerleştirdim. "Rica ederim." Geri çekilip diğer paketi aldığında Sehun'un olduğunu söyledim. Onu da açtığında Noel Babalı takım olduğunu görünce daha mutlu oldu. Sehun'u kucağına alıp sarıldı. "Teşekkürler abisi. Çok beğendik." Kıkırdadım. Babamın içeri gelmesiyle bakışlarımız kapıya yerleşmişti. Babam bizi görüp gülümsedi. "Ne oluyor burda?" Geri çekilip diğer paketi alıp babama verdim. "Yılbaşı hediyelerini verdim. Aslında baba sana alıp almamak arasında kaldım. Çünkü istersen bundan yüz tane alırsın." gülerek dediğimde tepkime sırıtıp paketi açtı. Saat takımı almıştım. "Beğendin mi?" Kendi saatini çıkarıp benim aldığım saati taktı. "Çok güzel oğlum. Teşekkür ederim. Erken olduğu için hediyeni yılbaşında vereceğim." Deyip sarıldı. 

Bir süre muhabbet ettikten sonra bürodan ayrılıp Jin hyung'un evine gittim. Bugün evdelerdi. Eve geldiğimde Taemin beni karşılayıp Jin hyung ve Taehyungla sohbete daldık. "Nişanlanıcaz! İnanabiliyor musun Jim?" Gülümseyerek başımı onayladım. Taehyung çılgınca yerinde duramıyordu. "Hangi gün hyung?" "Ocak'ın ikinci haftası. Pazar günü." Taehyung'dan daha sakin konuşarak cevap verdi. Jin hyung sakin bir şekilde konuşması Taehyung'un neden böyle sakinsin diye kavga etmesi başlamıştı. İkili kavga ederken Taeminle boşverip balkona çıktık. Kar yağıyordu. Taemin sigarasını yakıp dışarıyı izlemeye başladı. "Neden içiyorsun?" "Sen neden içmiyorsun?" Dediğime karşılık bakışlarımı dışarıya verdim. "Zararlı." Dediğimde kahkaha attı. "Neden gülüyorsun?" Dumanı dışarıya verip "Zararlı değil. Günde bir paketi bitiriyorum Jim. Kontrole gittiğimde olumsuz bir şey çıkmıyor." "Olsun. Zararlı olmadığını değiştirmez" Paketinden çıkarıp bir dal uzattığında yüzüne baktım. "Denemez misin?" Doktor alkol ve sigara kesinlikle içmemem gerektiğini söylemişti. "Ah, hayır. Lisedeyken denemiştim zaten. Tadı kötü." "Sen bilirsin." Dalı paketin içine sokup, son sigara çekip söndürüp ikilinin yanına gittik. Tartışmaları son bulmuş televizyon seyrediyorlardı. 

Bir saat kadar oturup eve geçtim. Hediyeleri odama götürüp kahve yapmaya başladım. 

Kookie: Sarışın napıyorsun?

Telefonumu çıkarıp Jungkook'tan mesaj gelince içimdeki kelebekler uçuşmaya başlamıştı. 

Jimin: Kahve yapıyorum. Sen?

Kookie: Evdeyim bende. Bana da kahve yapar mısın? Müsaitsen geleyim.

Okuduğumla telefonu fırlatıp ayaklandım. Hiç bir şey hazır değildi. Heyecandan ocaktaki kahve taşarken anında kapatıp yanmış kahveyi döktüm. Telefonu elime aldım.

Jimin: Tabiki müsaitim ☺️

Kookie: Tamamdır. Bir saat sonra oradayım.

Jimin: Tamamdır!

Telefonumu kapatıp ocağı temizlemeye koyuldum. Jungkook evime gelecekti. Gülümsememi engel olamıyordum. Hayal ettiğim gerçek oluyordu. Dışardan biri beni görse deli diyebilirdi. Ocağı temizledikten sonra tatlı yapmaya giriştim.

Yazım hatalarım varsa affola.

Yarın vize sınavlarım başlıyor ve ben bölüm yazıyorum..

<3

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: 10 hours ago ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Heather | JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin