Розділ Тринадцятий

10 2 11
                                    


Поїздка пройшла продуктивно, ти вирішила деякі проблеми щодо локацій для відео та прийняла замовлення для підробітку. Крім того що ти арт-менеджер в команді Діми, ти ще додатково працювала на себе вже як архітектор і то коли був час.
Т/і - Так, так, так.. О, Вася. - Ти заїхала в провулок, який був позначений в адресі, та побачила Васю. Зупинившись біля нього ти спустила вікно автомобіля. - Привіт.
(В - Вася, Г - Гріша, оператор)
В - Привіт. Ти Коргі, так? - Ти кивнула. - Приємно познайомитись.
Т/і - Взаємно. Тільки, зачекай. - Ти відчинила двері та вийшла з машини, а Вася як джентльмен подав тобі руку. - Дякую) Так, ось авто, - показала на машину, - що ми будемо з нею робити?
В - Давай почнемо зйомки? Я все в процесі розповім.
Т/і - Гаразд. А ви..? - Ти повернулась до, як ти зрозуміла по камері в його руках, оператора.
Г - Мене звати Гріша я оператор Васі. - Пройшовся по тобі поглядом. - Мене не попереджали що сьогодні така красуня буде зніматись. - Він говорив все це дивлячись тобі в очі, в яких ти побачила інтерес..
Т/і - Дякую за комплімент. - Вирішивши проігнорувати цю цікавість в очах ти запитала у Васі. - Можливо почнемо?
В - Добре. Почнімо!

~~~

В - Всім привіт, ви на каналі Великий Вася. Сьогодні в нас дуже круте відео з неочікуваним гостем, - оператор перевів камеру на тебе, - а саме Коргі!
Т/і - Всім привіт) Скажу чесно, те що я, - ти показала сама на себе, - сьогодні буду брати участь.. Я взнала сьогодні, тоді коли везла головну деталь сьогоднішнього ролику.
В - Отож, - в об'єктиві камери ви вже стояли вдвох, - в мене було велике бажання пранканути Масленнікова..
Т/і - Вась, - подивилась на нього, - це звісно класно.. но в мене відчуття що голову відірвати можуть мені... Чому я так кажу, - ти подивилась знову в камеру, - дорогі підписники ви це зрозумієте трішки пізніше
В - Ну, ти ж сама погодилась. Я, особисто тебе не заставляв..
Т/і - Ага, а ма..
В - Коргі! - Тебе перебили.
Т/і - Все мовчу.
В -Так, в мене давно виникла ідея для пранку але ми довго не могли знайти можливість для його втілення.. Можливо хтось з вас вже догадався що ми будемо робити, побачивши що ми стоїмо біля СТО, а можливо і ні..
Т/і - Вась, потрібно починати бо мені написав Діма.. і він повертається через три дні.
В - Добре, значить потрібно поспішити. І наш самий головний гість або головна деталь сьогоднішнього відео це машина нашого Діми. - Гріша після цього зробив паро кадрів з геліком в його звичайному вигляді.

Т/і - Що ти саме хочеш зробити з машиною? - Ви вже йшли в сторону якогось чоловіка.
В - Зараз все почуєш. Привіт, знайомтесь це Саша, - Вася представив цього чоловіка та пояснив хто він. - він нам поможе трішки переробити машинку. А саме поміняємо колір та додамо паро деталей для брутальності.
Т/і - А тематика яка? - Тобі було цікаво до такої міри що ти вже почала підбирати кольори.
В - В тематиці "GhostBusters".
Т/і - Оу.. А це цікаво)
В - Пішли оберемо колір плівки.
Вас завели в приміщення де були стелажі з тією ж плівкою, в тебе просто очі розбігалися від кількості кольорів.
Т/і - Вай, о цей колір класний, - ти показала на одна з рулонів, - я ніколи не бачила в нас машин з таким кольором.
В - А можливо у вас є варіанти відтінків які схожі? - Вася запитав в Саши який одразу погодився з його питанням та пішов шукати щось схоже на той колір.
Т/і - Слухай, колір ладно, плівку можна зняти про які елементи ти говорив? - Ти запитала в ютубера продовжуючи розглядати стелажі.
В - Замінимо диски та додамо додаткові вихлопні труби.
Ти уявила в своїй голові паро варіантів вигляду автомобіля зі слів Васі. В цей час вам вже перенесли ще варіанти плівки, ви з добрих півгодини вибирали колір..
Т/і - Гаразд, беремо ось цей.
В - Давай ключі. - Він протягнув долонь.
Т/і - Ех.. від серця відриваєш. - Ти дістала ключі з кишені та віддала Васі, пригрозивши. - Тільки попробуй їх десь простати бо спочатку буде погано мені а потім тобі, зрозумів?
В - Хах, так зрозумів. Ми зараз зробимо деякі кадри і можемо залишати машину тут. Тебе підвести? - Вася запитав в тебе.
Т/і - Ні, я зараз викличу таксі.
В - Ок, тоді я завтра тобі напишу бо мають привести диски.
Т/і - Добре, я буду чекати повідомлення. Я вже піду бо таксі вже під'їжджає. Бувайте. - Ти помахала їм рукою та пішла до таксі яке ти вже бачила на горизонті.

You've reached the end of published parts.

⏰ Останнє оновлення: 17 hours ago ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Кохання Завжди ПоручWhere stories live. Discover now