Емір:киць , не дражни , бо будеш верещать...
Катерина сіла на пахову зону чоловіка та порлась вологим місцем.
Емір: Катерина Станіславівна!
Катерина: так Грузине?)
Емір: зупиніться.
Не звертаючи уваги дівчина продовжувала сидіти та вже почула те як твердіша та піднімається член. Вона взяла чоловіка за рука та поклала на вузлик рушника.
Катерина: я знаю що ти хочеш цього) ну ж) не бійся) я твоя)
Вона стиснула руку чоловіка на вузлі та потягнула вниз.
Емір:киць...
Чоловік прикусив нижню губу коли побачив оголене тіло своєї коханої. Його руки поповзли по тілу дівчини та зупинилися на талії. Гарними рухами дівчина терлась по хлопцю та присідала на випираючих бугор. Емір розвʼязав пасок халату та притиснув до себе тіло дівчини.
Катерина: а шо ти робиш?)
Емір: тихенько.
Чоловік перевернув обох навпаки , і тепер дівчина лежить під розіграним Еміром , він завʼязав руки дівчини та привʼязав до ліжка.
Катерина: ммм , це в нас ігри пішли?)
Емір встав з ліжка , одягнув шорти та пішов на кухню.
Емір: нє , це за то шо набухалась...
Катерина: ну киииць , ну Куда ти пішов??
Емір: спать!
Ображена дівчина лягла як можна зручніше та заснула.
03.12 6:30.
Дівчина зайшла до казарми у гарному настрої та сіла біля ліжка Еміра.Катерина: коточок , прокидайся)
Емір: м? Шо? Я не сплю..
Чоловік сів на ліжко протерши очі , він побачив перед собою дівчину та маленьку коробочку.
Катерина: сонечко , з днем народження)
Емір: спасибі Катрусю)
Дівчина сіла на коліно чоловіка та цьомнула в губи простягнувши коробку.
Катерина: зараз тільки не відкривай , відкрий у 18:00 , коли ми будемо святкувати)
Емір: хммм, ну добре.
Всі привітали чоловіка з днем народження, та подарували подарунки , хтось подарував торт з пива , хтось рибку засушену , а хтось просто тягав за вуха та рахував до 21. Весь день вони сиділи та балакали , а ближче до вечора почали пити та святкувати.
Емір: а все ж таки... шо в тій коробці?
Катерина: а от подарунок, тим більше скоро дізнаєшся)
Емір: браслетик?
Катерина: Емір , не треба гадати , скоро сам все побачиш.