33. Изчезни!

2.3K 131 17
                                    

ГТС
Знам, че имам най-доброто гадже в целия свят, но още по-хубавото е, че той не спира да ми го доказва със всеки изминал ден!
Вчера с Хари имахме годишнина. Първата ни годишнина! Една година, изпълнена с цялата любов, която и двамата бяхме способни да дадем!
Турнето на One Direction все още не беше свършило и момчетата отново бяха надалеч. В деня на годишнината ни, точно в 00:01 си бях в къщи и получих съобщение от Хари:

" Никой от семейството и приятелите ми не вярваше, че ще останем заедно цяла година. Знаеш ли защо? Защото аз не бях късметлия в любовта. Всичките ми връзки се проваляха за няколко месеца. Винаги бях наранен и се отказах от любовта. Спрях да вярвам в нея. И какво се случи? Ами ти се появи! Появи се и сякаш със вълшебна пръчица събра всички парченца от разбитото ми сърце и го накара да тупти за теб. Само за теб! Върна ми любовта, щастието и мечтите. Помниш ли как се запознахме? Ти ме събуди от един кошмар хах? Но след като очите ми срещнаха твоите, наистина прогледнах. Стела, за една година ти се превърна в моето щастие, ти си моята радост, ти си любовта! Бих дал всичко за да си щастлива! Обичам те звездичке моя и никога няма да престана! Честита ни годишнина!
П.С. Подаръкът ти трябва да те чака пред входната врата! "

Четох го със сълзи от радост! Бях толкова щастлива, че имам такова момче до себе си! Той е истинското ми щастие! Тръгнах към вратата и когато я отворих не повярвах на това, което видях. Беше Хари и си беше сложил панделка на главата. Усмивката му стигна до ушите когато отворих. Аз вече плачех заради съобщението му, но когато го видях да стои пред мен, показал онези очарователни тръпчинки не се сдържах и нова емоционална вълна ме обвзе. Той ме прегърна и вдигна във въздуха. Около десет пъти ми каза, че ме обича. След като се поуспокоихме го поканих да влезе. Отидохме в моята стая и там той ми подари златна гривна с 12 малки висулки по нея. На всяка висулка имаше наша снимка от едната страна и надпис "Обичам те!" от другата страна. Беше много красива. Остана да спи при мен, но не си мислете "Тея пък не са се виждали с месеци и веднага скачат в леглото", НЕ! Лежахме си гушнати и си припомняхме всичко, което преживяхме през тази една година, докато не заспахме. На сутринта Хари ме събуди и каза, че има изненада за мен. И то каква! Беше направил клипче, в което обяснява чувствата си и накрая запя малко от "Isn't she lovely". Беше го качил в интернет "За да разберат всички за щастието ни" , както той каза. Феновете бяха много щастливи, защото чуха песента, 5 години след като той я беше изпял в Х фактор.
Хари се беше постарал с изненадите и целият ден беше изключително вълнуващ. На следващия ден обаче, което е днес, за жалост трябваше да се върне при другите момчета и да довършат турнето. Исках да го изпратя и в момента бяхме на летището.
- Излишно е да казвам колко ще ми липсваш. - Промърмори и ме целуна нежно.
- Скъпи, остават само още няколко концерта. - Опитах се да го накарам да се усмихне.
- Да, но пак ще ми е мъчно за теб. - Потърка нослето си с моето.
- И ти ще ми липсваш, Рапунцел. - Знаех, че ще се развесели след това ииии бях права.
- Нали се разбрахме за шегичките с косата ми? - Попита, смеейки се.
- Целуни ме бързо, защото всеки момент ще обявят последното повикване за полета ти! - Казах на един дъх и обвих ръцети си около тялото му.....не исках да го пускам. Той веднага сля устните ни и няколко секунди след това чухме женския глас, който обяви повикването. Казахме си още няколко пъти, че се обичаме и че ще си липсваме и Хари побягна по коридорчето за самолета. Изчаках го да се скрие напълно и тръгнах към изхода. Излязох от летището и се запътих към колата ми (изкарах си успешно курса и си взех шофьорската книжка между другото хах) , а телефонът ми извибрира.

The Last But The BestWhere stories live. Discover now