Part 9

170 29 0
                                    


هری رو دیدم که روی صندلی جلوی خونمون دراز کشیده و تو اون بارون راحت خوابیده . رفتم نزدیک تکونش دادمو گفتم - هرییی! هریییی! مگه اینجا جای خوابیدنه . بعد از کلی تلاش هری بالاخره یه تکون به خودش داد و با صدای خواب الود گفت - تو کی هستی ؟ تو اتاق من چی کار میکنی ؟ چرا من خیسم ؟ - هری حالت خوبه؟؟ منم فلورا . - اها شناختمت برو بزار بخوابم . - باشه من میرم تو .
داشتم میرفتم تو خونه که یه دفعه دیدم هری جلوتر از من رفت تو خونه گفتم - کجا میااااییییییی؟؟؟ - خونه دیگه . - خونه ؟ مگه من دعوتت کردم تو چه قد رو دارییییی !!! برو بیرروووووننننن . -باشه میرم موز دارین ؟ - تا 30 دقیقه دیگه باید بری. - باشه . مامان بابات نیستن؟ - تا 1 ساعت دیگه میان . - اها نگفتی موز کجاس . - تو جیب منه تو یخچال دیگه .
د.ا.د هری
رفتم تو اشپزخونه دیدم یه برگه رو یخچاله خوندم هههههههه مامان باباش 1 ساعت دیگه میان ؟؟
موز برداشتم و رفتم به فلورا گفتم - گفتی 1 ساعت دیگه میان اره؟؟؟ - بله شایدم زودتر ! - فلورا یه سوال فنی داشتم . - بگووووو. - احتمالا با جت شخصی از نیویرک میان ؟. - در هر صورت 15 دقیقه دیگه تو باید بری . - من تا مامان و بابات نیان نمیرم .
د.ا.د فلورا
نمیدونم چرا ولی عصبانی شدم و با داد گفتم - نخیرررر اصلا همین الان برووو بیروونننننن.
ولی هری اصلا به حرفم توجه نکرد و باکمال خونسردی نشست روی مبل و تلوزیون رو روشن کرد و شروع به خوردن موزش کرد .
از عصبانیت قرمز شده بودم سریع رفتم تلوزیونو خاموش کردم  و گفتم - خجالت نمیکشی از این چیزا میبینی؟؟ (صحنه +18) - نه . میخوای امتحان کنیم ؟؟؟ - بییی شعععوووورررر برووو بیرروووننننننننن . - باشه بابا بی جنبه راستی دیگه با من بحث نکن من میمونم . - باشه پس من میرم شماام موزتو میل کننننن !! - باشه فقط مواظب باش دیر وقته . از عصبانیت با شتاب رفتم بالا تو اتاقم و درو کوبیدم . و نشستم رو تختم .
چند دقیقه بعد اروم شدو رفتم بیرون دیدم هری هر چی موز بود رو خورده و پوستاشو ریخته رو مبل داد زدم - هی اینجا طویله نیست !!! - میدونم!!! راستی من کجا میخوابم ؟؟؟ - رومبل ! - اییییی باباااا باشه. - اگه ناراحتی میتونی بری خونه خودت . - نه ناراحتی چیه خیلیم خوبه مبل به این نازی کجا میخوام پیدا کنم؟!؟!؟
"End of part "

The First Look (Persian H.S)Onde histórias criam vida. Descubra agora