6. Αποκαλύψεις

79 11 2
                                    

Ο Μάρκος εδώ και πολλή ώρα δεν μιλούσε. Ακουγε κήρυγμα από τη Δέσποινα πως δεν είπε τίποτα ότι θα έβγαινε έξω να δει την Ειρήνη κι ότι δεν είχε λόγο να το κάνει. "Και τέλος πάντων, τι έκανε έξω, αν δεν πηγές να τσεκάρεις την Ειρήνη, πράγμα που ακόμα πιστεύω ότι δεν έπρεπε να το κάνεις", η  Δέσποινα είχε αρχίσει να τα παίρνει άσχημα γιατί μετά από όσα προηγήθηκαν δεν είχε σε εκτίμηση τον Μάρκο.
"Μα δεν βγήκα να την τσεκάρω. Πόσες φορές πρέπει να σας το πω;"
"Ε τότε τι έκανες έξω;", εντάξει το βλέμμα την Δέσποινας είχε αρχίσει να γίνεται τρομακτικό.
"Έλα τώρα, ρε Μάρκο, πες μας να τελειώνουμε", είπε επιτέλους ο Δημήτρης που είχε αρχίσει να νευριάζει με την όλη φάση.
"Απλά πήγα να πάρω τηλέφωνο... δεν κατάλαβα γιατί περνάω από ανάκριση από τη στιγμή που δεν έκανα κάτι κακό. Ίσα ίσα θα έλεγα πως έκανα κάτι καλό που δεν την άφησα να κοιμηθεί στον διάδρομο", ο Μάρκος δεν καταλάβαινε τι έκανε λάθος και γιατί συνέβαινε όλο αυτό τώρα. Και σίγουρα δεν θα έλεγε σε κανέναν σε ποιον ετοιμαζόταν να τηλεφωνήσει πριν βρει την Ειρήνη ξαπλωμένη έξω από την πόρτα της.

"Λοιπόν, επειδή δεν έχω όλη την μέρα δική μου, ποια μέρα δηλαδή; Εννιά πήγε. Εγώ την κάνω, έχω κι άλλα πράγματα να κάνω. Μάρκο, έκανες το σωστό, όσο κι αν δεν θέλω να το παραδεχτώ κι όσο περίεργο κι αν μου φαίνεται. Δέσποινα, θα τα πούμε εμείς, έχουμε πολλά να πούμε. Πέτρο, αύριο πριν το μάθημα θα μιλήσουμε κι εμείς. Άντε γεια και πολύ ασχολήθηκα", είπε ο Στέφανος κι εξαφανίστηκε από το σπίτι της Δέσποινας ακόμα νευριασμένος με την φάση που παίχτηκε ανάμεσα στον Πέτρο και την Δέσποινα. Ναι! Καλά καταλάβετε, ο Στέφανος είχε ένα μικρό θεματάκι, του άρεσε η Δέσποινα από την στιγμή που την γνώρισε όταν μπήκε στην παρέα, αλλά δεν είχε το θάρρος να το παραδεχτεί.
"That was nice. Τώρα που το ΧΑΜΕΝΟ εξαφανίστηκε, θα την κάνω κι εγώ. Πέτρο, θα φύγεις τώρα ή να φύγω μόνος μου;", ρώτησε ο Δημήτρης που δεν κατάλαβε τι συνέβη όλο το απόγευμα.
"Εγώ θα μείνω λίγο ακόμα. Τα λέμε ρε!", απάντησε ο Πέτρος που ήθελε να μάθει τι έχει γίνει ανάμεσα στα δύο κορίτσια και τον Μάρκο.
"Μήτσο, έρχονται εγώ μαζί σου. Δεν θα καθίσω άλλο εδώ, έχω κι άλλα πράγματα να κάνω, πολύ πιο διασκεδαστικά!", είπε και έπαιξε τα φρύδια του πάνω κάτω πριν γυρίσει στον Δημήτρη.
"Όχι! Δεν κατάλαβες! Θα μείνεις εδώ. Δημήτρη, μόνος θα φύγεις. Έτσι κι αλλιώς εδώ δίπλα μένεις, πέντε λεπτά δρόμος. Τα λέμε αύριο.", έκοψε την φορά του Μάρκου ο Πέτρος που θα έσκαγε αν δεν μάθαινε από πρώτο χέρι τι συνέβη.
"Μα..." έκανε να διαμαρτυρηθεί ο Μάρκος, αλλά ο Πέτρος τον έκοψε,
"Δεν έχει μα. Θα μείνεις πάει και τελείωσε".
"Ok! Τα λέμε", ήταν η απάντηση του Δημήτρη πριν εξαφανιστεί πίσω από την πόρτα.
"Και τώρα οι τρεις μας!", είπε κι έτριψε τα χέρια του μεταξύ τους ο Πέτρος.
"Πέτρο, δεν λέω τίποτα. Πάω να δω τι κάνει η Ειρήνη", είπε αποφασισμένη η Δέσποινα και χάθηκε στο διπλανό δωμάτιο που κοιμόταν η Ειρήνη.

Για όλα φταίει η βροχή ✓Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz