Už dlho som sem nenapísala o škole a podobne. Takže áno je koniec roka a ja ešte vždy sedím s Dominikom. Je mi s ním fajn a rozumieme si. Občas zájdeme vonku. Nič viac. Jeden čas chodil so Silvou no tá ho odkopla kvôli niekomu inému a toho zas kvôli inému. Chápete ju?! Vtedy som si dokonca od nej držala odstup. Triedne vzťahy sú už fajn. Čo ma fakt vytočilo že sa Sebastian dal do kopy s Annou, s ktorou sme sa dosť začali baviť. Teraz tvoríme partiu: ja, Adam, Nina, Chris, Amanda, Anna, Sebastian, Lukas a aj Dominik. Paula a Heni nie sú s nami. Nejak sme s prestali rozprávať ale vždy si máme čo povedať a ešte vždy ich beriem za jedné z tých TOP. Čo sa týka Kim? Ja už neviem dosť sa zmenila a teraz sa viac baví s Terezou a spol. Plus sa dala do kopy s Matom. Tak to byť vše.
Dnes som bola trochu s Adamom. Šli sme o kina. Dosť mi to chýbalo.
Potom ma vzal na pizzu, to mi nechýbalo vôbec, aj keď on tvrdí že ma má rad takú aká som a nebude mu vadiť ani keď sa budem guľat. Ja mu to akosi neverím a z pizze som zjedla sotva 3 kúsky. Dojedli sme a mali sme ešte vždy plno času. Šli sme na ihrisko. Sedeli sme a rozprávali sme sa. Ako vždy. Občas pusa a objatia. Inak faaakt dlho som nenapísala o konzerve. Prijali ma. Nakoniec som však nepristúpila. Učiteľky zo spevu aj z klaviru a ani moji rodičia nebolu nadšený ale čo je to môj život!! Čo ke fakt dobré je to že som na prázdniny dostala rolu do muzikálu. Nenormálne sa teším. Budem hrať hlavnú postavu v muzikali Anjeli medzi temnoutou. Muzikál je o dievčati (čiže mne), ktoré sa dostane do triedy so samými emákmi a do jedného sa zamiluje. Hrozne sa teším. Adam sa teší so mnou ale neverím že nebude žiarlit. V každom prípade to bude pecka.
YOU ARE READING
Denník školskej Ja
RomanceRebeka si píše denník. Je na strednej, zatiaľ len v prvom ročníku. Objavuje a skúma. Svoje poznatky zapisuje do denníka. Prežívajte aj vy spolu s ňou ťažké, krásne ale i nudné chvíle a zaujímavé zážitky.