aşk mektupları

126 3 2
                                    

Mektubu yazmaya başlamadan önce söylemek istediğim birşey var : çünkü bil istedim

" Gelmeyeceğini bile bile her mumda , her yıldızı kayadığında bilki seni diledim "

Kalp ölüm tarihi : 20.07.2015
Beyin ölüm tarihi :20.07.2015
Beden ölüm tarihi :bilinmiyor

Sevgili Kalbimin Tek Hançeri
Sevgili Korktuğum Tek Karanlık
Sevgili Ey Sevgili ve Son Sevgili

Sevgili .....
Ey gecemin karanlığı, Gündüzümün aydınlığı . İlk sevgilim . Son sevgilim . İlk ağrım . İlk aydınlığım . İlk karanlığım . İlk güneşim . Kış güneşim . Bil ki bu sefer birtek sen gitmiyorsun kalbimde gidiyor seninle , beynimde gidiyor seninle , gözlerimde gidiyor seninle ben kalmıyorum inan , bende gidiyorum seninle birlikte ceheneme. Ama biz ayrı yanıyoruz . Ama ben yanmama rağmen yine seni istiyorum yine sana sığınıp ağlamak istiyorum . Teselli görmemek istiyorum bazen çünkü bir sen teselli etmessin ve sadece seni istiyorum dönmeyeceğini bile bile . Çünkü sen beni kendine aşık eden kor ateşsin . Gülüşüne aşık olduğum adamsın ve ve birşey söyleyeyimmi ? Keşke gitmeseydin keşke bırakmasaydın . Gülüşüne aşık olduğum adam . Keşke benide götürseydin yine yaksaydın ama suda boğmasaydın çünkü o su içimdeki ateş kadar güçlü değil . Ne söner o ateş ne diner öfkesi . Çünkü sen yoksun ve o su körüklüyor ateşimi . Şunuda bilki seni ilk defa ve son defa seviyorum . Niyemi söyledim unutmassın unutkan değilsin ama bil istedim . Çok konuşmak bana göre değil sevmezdinde zaten . Biliyorsunki senden vazgeçemem çünkü seni ayın güneşe tutulduğundan beri seviyorum . Çünkü ay hep o günü bekler .

Sabah güneş doğdunda seni yeniden seviyorum . Çünkü sen güneşsin . Ve ben güneşten vazgeçemem . İlk defa seviyorum seni son defa seviyorum seni .
Ayın seni beklediği gibi bekliyorum . Bukadar yakınken en uzakta seviyorum . Seni öyle seviyorumki vazgeçemiyorum karanlıktan korkumdan tir tir titrememe rağmen . Öyle seviyorumki bilsen dönerdin . Bilmesende dönerdin . Eskiden hep dönerdin sahi neden dönmedin ? Yolunmu kaybettin ? Ağırmı geldi sevgim ?

Bu mektup sana değil ölüme olmalıydı belkide . Çünkü seni sevmek ölüm gibiydi .
Ve ben hiç ölmedim . Sana kadar.
İlk defa ve Son defa ölüyorum .

Hasretinde ve seni severek ölüyorum . Seni her an özleyerek . Her an yanarak bekliyorum.

Bekliyorum gelmeyeceğini bile bile
Seviyorum sevmeyeceğini bile bile
Yanıyorum yakmayacağını bile bile
Ölüyorum Ölüyorum Ölüyorum ölmessem öldüreceğini bile bile

Unutmayacağım sende unutma

Çünkü seni ilk defa ve son defa seviyorum.

Bitti hikayemiz . Bitti cümlelerimiz . Bitirdik Çünkü artık bitti kelimesi bile bitti .

Ve biz bittik . Keşke bitmeseydi keşke bitirmeseydik . Ama herşeye rağmen bittik . Öyle bittik ki bitti kelimesini bile bitirdik

Çünkü Bittik ...

İlk defa ve son defa bittik .

Beden ölüm tarihi 20.07.2015

-k.k efsanesi -

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 20, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Son  MasalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin