Adsız Bölüm 1

757 26 7
                                    

'kızlar  kapıyı açın ....... yeni sayısı gelmiş oyy ne tatlı  kızlar bunu bana alalım '

'tamam geldim '

'a ayla teyze ığğm ben dergideki köpekten bahsediyordum'

'öyledir öyle ' dedi gülerek.normalde utanmam ama ayla teyzenin yeri ayrı.yani onun yanında çok yakışıklı bir çocuk dersem bana hadi seni gelin yapalım der ve çocuğa 'oğlum bir gel bu Su seni beğenmiş ...'

kızların yanına gittim ve 'kızlar bakın ...... nın yeni sayısı gelmiş!aaa' 

yatakta zıplayıp bağırıyorduk ....... dergisi kızlar için kutsaldır aynı makyaj malzemeleri gibi.

'kızlar ! kızlar ! beni dinleyin. Bakın taylor lautnerı  yana çevirince üstünü çıkartıyor öbür tarafa çevirince giyiniyor.' bunu yaparak 'Giy çıkart giy çıkart...'  

'tamam tamam anladık' dedi kıkırdayarak melis ben ona mel derim.

Dergiyi elimden alıp aynısını yapmaya başladı 'Dedi bana söyleyen sapık kız dedim.Bu sefer melin elinden dergiyi alan Duru oldu o da aynı şeyi yaptı.ben  de 'Yeteeerr! şimdi  konuşalım neler var neler yok anladınız siz' mel 'olum siz dediniz ya demir e 'deemirr abicim şimdi sen bize bir kıyak çek bizi konsere yazdır ' diye dediniz dediniz de yemeni''beleş ya yemiyo yani  'dedim.'kızım sende kibarca söylesene bi kere biz sana abücüm son bozo koyok çok  de demedik ki kibar ol kibar salak kız abicim ne ya ' dedi duru meli taklit ederek. Ben de taklitine gülüyordum.Sonra ' ee kızlar hadi okula yoksa derse geş kalıcaz ve bir kahve içelim diye müdür cimri ye uğrucaz' Kol çantamı aldım ve ayağa kalktım kızlarda çantalarını alıyordu.Elimede dergimi alıp odadan çıktım.giderken kahveciden kahve aldım ve dergimi karıştırmaya başladım. kızlarlada konuşuyorduk taki  biri omzuma çarptı Ve 'bizim salak sarışın çete de burdaymış hahaha ' Bizde 'bizim mallar çetesi gelmiş ' dedik MAL m meryem , a ayşe , l lara oluyor .muhahahaha .Ben, takımın başı, bana çarpan meryemin   yanından geşerken çarptım ve kahvemi üstüne döktüm.Ve ' ayy tatlım yazık oldu yalnışlıkla ' kızararak yanımızdan geşti tabiki takımıda peşinden gitti.biz de arkasından beşlik atarak kızlarla güldük. Yanımıza Emir geldi ' oooo bizim sarışınlar çetesi iş başında' dedi.

         Multide Su var .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 20, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sarışın Kızlar ÇetesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin