38.- Zase love story ?

433 24 1
                                    

Daniel: Obaja sme ostali prikovaní. Nikto nič nevravel. "Ehmm... někam jdeš?" spýtala sa po chvíli Lydia. "Jo, za tebou." "A to jako proč ?" spýtala sa ale ani sa na mňa nepozrela. "Pro to." rýchlo som povedal a napochodoval si to priamo k nej. Chytil som jej bradu a dal jej jemný bozk. Odtiahla sa, zhlboka sa nadýchla a pozrela mi do očí. "Miluji Tě"povedal som. Usmiala sa a povedala "Ja tebe také." potom sa na mňa vrhla a vášnivo sme sa začali bozkávať. Počul som ako moja trafená sestra už piští a ide k nám dole. Chytil som Lydiu za zadok nadvihol som ju, ona si obmotala nohy okolo môjho pása a rýchlo sme sa presunuli do mojej izby. Bratku, bolo to o chlp, lebo som sa skoro vydrbal na schodoch.

Peťka: Martinka vážne nebavilo počúvať môj monológ o dovolenke a tak si ma k sebe pritiahol a bozkával ma. Len také maličké božteky a vždy sa odtiahol. Potom ma začal štekliť a ja som nemala inú možnosť ako znova utekať. Išla som do obývačky. Všimla som si Lydiinu kabelku na gauči, ale nemohla som tomu venovať veľkú pozornosť keďže som stále zdrhala. Aj tak som sa vzdala a dobrovoľne sa vrhla do Maťkovej náruče. V tom mi napadlo čosi neskutočné. Keďže máme len tri dni do začiatku školského roka, musíme si to naplno užiť. Zorganizujem obrovskú párty. Dúfam, že to všetcí príjmu. Každý si niekoho zavolá a potom tu bude hurhaj. A možno aj Barbare padne niekto do oka. Už ma štve to dievča. Stále je len s Eli a tá tiež nemá chlapa. Však nech si dievčatá trošinku užijú. Povedala som tento môj úžasný nápad Muckovi. Nebol z toho dvakrát nadšený. Musela som ísť za ostatnými, aby sme to naplánovali. Keď som bežala po schodoch k Dankovi, letmo som registrovala Maťov zmúčený pohľad.

Vletím Danielovi do izby a ten do mňa hodí rovno tri vankúše. Keď som videla, že sa z niekým líže a tá dotyčná ma na sebe len spodné prádlo radšej som hneď odišla. Znechutená som kráčala po schodoch k Barbare. No tam do mňa hodila dva vankúše Eliška a Barbara nejakého plyšiaka. No môžem to viete čo !!! Vrátila som sa k Maťkovi, ktorý sa už na mňa škodoradostne usmieval. "Zlatko, som jediný kto ťa tu chce. Poď si zahrať playko." "Fajn. Ak prehráš, pôjdeme do izby a ja si s tebou budem mohla robiť čo chcem. A to platí aj opačne." Chalan ma nechal vyhrať a dopadol veľmi zle. 

Martin: Najprv ma poliala vodou, až plávala celá posteľ, potom do mňa hádzala vankúše. A teraz si ju doberám, že ma znásilnila. Ach môj hlúpy anjelik.

Lydia: Daniel je přímo božský. Miluji ho. Miluji jeho tělo a jsem ráda, že včera to byl právě on. A dnes znovu. Ležím zde při něm a dívám se mu do očí. Je tak neskutečně svůdný.

Barbara: Ja tento dom nechcem zdediť. A už ani v ňom bývať. Stavím sa, že v každej izbe si to už niekto rozdával. Kde sa pozriem všade to už niekto robil. Preboha....... u nás to je katastrofálne. Stále to ide dookola. Párty. Alkohol. Tráva. Sex. A nakoniec "Daniel!!! Bože, to som sa zľakla." "Ukľudni sa. Peťa zase niečo chce." "Však viem." Ešte ma aj nastraší hlupák.

Konečne sme všetci sedeli pri stole v kuchyni. Ja, Eli, Maťo, Peťa -za vrcholom, aj keď ten stôl je mojich rodičov - a Daniel. A potom v jeho telôčku dobehla Lydia a sadla mu na kolená. 

"Takže." začala Peťa "máme už len tri dni. Potom príde ten hnusný našťastie posledný školský rok. Napadlo ma..." "Napadlo mi! " opravila som ju. "To je fuk." "Tak to teda nie. Je to sakra rozdiel." dopovedala som a už na mne spočinul Martinov podráždený pohľad. Vyplazila som mu jazyk a Peťa pokračovala. "Napadlo MI, že by sme urobili ešte jednu poslednú párty. Predčasná oslava nového školského roka. Každý si môže pozvať svojich kam...." no a keď som už toto počula prestala som vnímať. To dievča ma už fakt sere. Neprestane kým nebudem zadaná. Nech plánuje čo chce, noc strávim s človekom, ktorý vie až príliš veľa. 

Hockey sis (SK)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora