Uzaya Yolculuk

53 0 0
                                    

" Sevgili Günlük ,

Bugun 2yil aradan sonra ilk seferime cikacagim . Octobia'yi (Jüpiter) ele gecirmeye gideceğiz . Düşman uzaylıların soyunu kurutacagima serefim üzerine yemin ederim . Saat 6' da uyanicam aklim hala nasil bir taktik yapacagimda . Yardimci birliklerle başlayıp etrafi sararken buyuk silahlada ana sehrini vurursak belki kazanabiliriz . Ama tabiki onlarda karşılık koyacaktir ona gore hazırlık yaparken düşünürüz simdi uyuyacagim . Gule Güle "

Belki bu bir tarihin başlangıcıydi ama tarih korkaklari asla yazmicakti. Sefere çıkarken 1 general , 5 yüzbaşı , 250 tane saldiri gemisi bulunuyordu . Octobia'ya yola koyulan bu ordu belkide olucaklardan haberdar değillerdi

Gemiler Octobia'ya vardiklarinda hiç bir şekilde düşman ordusu savaşa hazirlanmamis gibi görünüyordu . General John endiselendi ve bu işte bir terslik var dedi . Haklıydı savaş olacağını onlarda biliyordu . Tam 10 tane saldiri gemisi kalkanı kırmaya calisirken bir lazer topu kalkanı kıran saldiri gemilerini parçaladı. Karşılarında büyük bir ordu ile karşılaşan John bunun bir sehir kusatmasindan çıktığını , büyük bir muharrebe oldugunu anladi . Karsilarinda 3 Imparatorlugun general ve saldiri gemilerini görünce bu savaşın kazanilmasina imkan vermiyordu . Ne gariptir ki herkez General John'dan ateş emrini beklerken , General John geri çekil emrini verince herkez neye uğradığını şaşırdı ...

Devami sonraki bolum

Voteleyip yorum atarsaniz obur hikayemde dediklerinizi kullanabilirim simdiden teşekkürler

UZAY OYUNLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin