Amanda a fost lasata la internat inca de la un an jumate,parintii ei au parasito ,pt ca Amanda era o fetita cuminte ,dar in familia ei ,nu se accepta asa ceva.
Amanda provenia dintr-o familie de vrajitori rai.Tata ei,Sacadeususu,era cel mai rau din familie ,el fura si insela oamenii.Mama ei ,Drifaca ,hipnotiza oamenii ,ea merau aducea cei mai multi bani in familie.Amanda mai avea un frate de 3 ani ,Fifos,care ura pe toti si se lua la bataie cu ei,Familia ei locuia intr-o padure din Mare Britanie ,ascunsi de lume.Amanda a fost lasata la o casa de adoptie din Romania ,ca sa nu se intoarca la familia ei ,pt ca e o dezamagire pt familia ei.Amanda ,e un nume dat de cei de la internat,pe ea o cheama Scarasa,in limba vrajitorilor asta inseamna ,dezamagire.
Amanda era cea mai buna si darnica din tot internatul,in internat erau 230 de copii.Ea mereu se juca cu ceilalti copii si invata foarte bine.Ea nu stia inca de puterile ,de vrajitoare mostenite de la parinti.
Ingrijitoarele de la internat nu stiau ca Amanda e o vrajitoare,ele stiua ca Amanda provine dintr-o familia saraca ,care au lasat o la internat pt ca nu is permiteau sa o ingrijeasca.Ingrijitoarele o adora cel mai mult pe Amanda .Amanda era un copil mic si inteligent ,care nu stia tot despre familia ei reala.
Au trecut 3 ani jumate ....Amanda statea in parcul internatului si se juca.Pe poarta intra o familie cu un copil de vrio 6 ani.Parintii copilului au intrat inauntru si copilul a stat afara si a povestit cu Amanda, copilul era un baiat ,care fusese adoptat si el ,el a fost adoptat din Moldova.Copii se intelegeau minunat.
Peste o ora,au iesit doua ingrijitoare si i-au dat o plasa Amandei ,care erau cu hainele ei ,atunci spune o ingrijitoare,,felicitari Amanda!!ai o noua familie!acestea sunt hainele si jucariile tale.Stai ca mai am ceva,lasat de la parinti tai adevarati"Amanda cu sufletul la gura sta si astepta.O ingrijitoare,ii aduce o cutie ,pe care scrie,,doar Scarasas are voie sa priveasca ce e inauntru sau sa foloseasca acele obiecte"Amanda multumeste apoi isi ia de mana parintii adoptivi si fuge spre noua ei casa.