Sana güvenebilir miyim 1. Bölüm

85 2 0
                                    

Hikayenin adı : Sana güvenebilirmiğim
Tür : Romantik komedi
Oyuncular :
Gülsün
Güşta
Hilal
Daehyun
Eun mi

1. BÖLÜM

Gülsün ve Güşta'nın hayali Kore'ye gitmekti Kore'yi daha iyi tanımak hayran oldukları ülkeyi gezmek görmek istiyorlardı nihayet o gün gelmek üzereydi son bir hafta... derkennn son 3 gün kalmıştı her şey hazırdı üç gün kala son hazırlıklarını tamamlayıp her şeyi hazır ettiler Kore de uzun süre kalacaklardı. Gitme günü geldi aileleriyle vedalaşıp koreye uçacaklardı..(güşta ve gülsün'ün annesi)
- kızlar nereden çıktı bu Kore ye gitmek hadi bir aylık göndereyim ama siz çok uzun kalacağız diyorsunuz..
Gülsün: annecim uzun süre kalma ihtimalimiz var doğru ama sadece bir ihtimal...
Güşta: evet oranın yaşam tarzına yemeklerine ne biliyim orda yaşayabilir miyiz ona bakacağız eğer olursa yapabilirsek o zaman yaşayacağız daha şimdi kesin bir şey yok
- evet annecim Güşta doğru söylüyor bunu gidip gelince konuşsak
- Tamam kızlar sık sık arayın beni merakta bırakmayın
Aileleriyle vedalaşırlar ve Kore uçağına binerler gülsün psikolog Güşta ise öğretmendir eğer yaşam tarzlarına uyarsa hayallerinin ülkesi, yapabilirlerse orada yaşayacaklardır..4 ,5 seneliğine, uçak G.. Kore'nin sınırları içerisine girmiştir ikisi de çok heyecanlıdır Kore'de onları bekleyen 2 Koreli arkadaşları birde Türk arkadaşı vardı onları almaya Türk olan arkadaşı gelecekti (hilal)
Hilal, Kore'de yaşıyordu, Güşta ve Gülsünü hava alanından o alacaktı haberleşmişlerdi... kızlar uçaktan indiler ve kollarını açıp öylece kalakaldılar hayal mi yoksa gerçek mi anlamaya çalışıyorlardı o sırada hilal yanlarına geldi...
Hilal : kızlarrrr
Gülsün ve Güşta Hilalin sesiyle irkildiler öyle dalmışlardı ki kolları açık gözleri yumuk havaya bakar bir vaziyette olduklarını bile unutmuş sadece etraftaki sesleri dinliyor ve derin derin nefes alıyorlardı..
Güşta: aaa Hilal geldin miii kız (güler)
-Geldim geldimm siz ne yapıyordunuz öyle gören deli zanneder kızzz (güler)
Gülsün: Ne biliyim yaaaa kala kalmışız öyle hadi eve gidelim kızlarrr yaaa
Hilal : hadi gidelim
kızlar eve gelirler çok yorulmuşlardır biraz dinlendikten sonra Güşta eşyaları düzenliyor Hilal'le gülsün de hem yemek hazırlıyor hem de konuşuyorlardı..
Hilal : siz burada yaşamaktan bahsediyordunuz ne oldu..
-Evet canım öyle bir durum var ama biz şimdilik bir aylığına geldik buranın yaşam koşullarına bakacağız ona göre karar vereceğiz yemekleri olsun yaşam tarzları olsun
-Hımm anladım ailen ne diyor peki..
-onlar istemiyor gibi ama bize bıraktılar dönünce konuşacağız hem daha benim araştırmam gereken konular var.
- Neyi araştıracaksın ??
- Mesleğimi burada yapmayı planlıyorum öyle bir şansım var mı onu araştıracağım canım
- hııım öylemi o zaman Daehyun'a söyleyelim de o araştırsın senin için.
- yok canım olmaz öyle şey bu benim şahsi meselem kimseyi yormak istemem
- aaa neden yorulsun hımmm o ünlü olduğu için daha çok tanıdıkları var daha çok bilgi alır senin için.
-aaa ünlü mü nasıl tanıştınız hiç bahsetmedin sevgilin olduğunu biliyordum ama ünlü olduğunu bilmiyordum (şaşkın bir vaziyette).
- Evet ünlü canım öyle saklamak istiyor ilişkimizi bir süreliğine o yüzden söylememişimdir ya da unutmuşumdur.
- Olsun canım yaaa kendim hallederim ben olmadı yapamadım bir şey bulamasam o zaman yardım isterim nasıl tanıştınız?
- Anlatırım ama bence Güştayı bekleyelim yoksa ayriyeten bir daha anlattırır bana (güler )
- tamam ( Güler )
Hilalin ev arkadaşı dışarıdaydı kızlar yemeği hazırlayıp yemeklerini yemişlerdi.. mısırlarını da almış sohbet ediyorlardı..
Gülsün : Güştaaaaaaa biliyor musun Hilal bize Daehyun'la nasıl tanışmışlar onu anlatacaktı
- Aaaa gerçekten mi bayılırım tanışma hikayelerine nasıl tanıştınız anlat hadi.
- Tamam anlatıyorum.. Benim cafem var biliyorsunuz kendim açtım.
- Evet biliyoruz anlat hadi ( ikisi aynı anda )
- ee işte o gün bir garsonla kavga etmiştim garson işi bırakınca yani istifa edince mecbur ben garsonluk yapmak zorunda kaldım oda iki arkadaşıyla yemek yemeye geldi ben ilgilendim onlarla sonra bunlar yemek yiyorlar 5 dakikada bir çağırıyorlardı bende ne çağırıp duruyorsunuz diye tersleyeceğim ama tersleyemedim sonuçta müşteri sonra yine çağırdılar başka birine ilgilenmesini söyledim çocuğu geri yolladılar beni istiyormuş Daehyun gittim buyurun beni istemişsiniz dedim..Daehyun'a bakıp güldüler Daehyun sadece yüzüme baka kaldı ben hesabı isteyecektim dedi hesabı ödedikten sonra gittiler ama Daehyun o günden sonra sürekli gelmeye başladı işte bende bir süreliğine garsonluk yaptım ya yeni garson alınca beni görememiş beni garson zannetmiş sonra patron olduğumu söyledim garson olayını anlattım tabi bu arada da çok tatlı buluyordum hal ve hareketlerini aşık olmuştum yani oda bana olmuş ama açılamamış yanıma bir arkadaşım gelmişti beni ziyarete her gün geliyordu diyorum ya o gün o arkadaşımla beni aynı masada yemek yerken görünce sevgilim zannetmiş gelmemeye başladı
- Gülsün : Eee sonra ne oldu nasıl anladı sevgilin olmadığını..anlat hadi
- Gelmemeye başlayınca ben merak ettim arayamam da numarası yok hem olsa da ne diyecektim ki.. Aradan bir süre geçti Daehyun yanında bir kızla geldi ama ben nasıl kötü oldum dokunsalar ağlayacaktım çok kötü oldum onlara menüyü götüren garsona ben ilgileneceğim o masayla dedim ve menüyü götürdüm moralim bozuk kötüyüm ama kendimi ona göstermek istedim sonra yüzüme baktı baktı ben siparişi almak için bekliyorum hiç ilgilenmedim ben ona bakmadım siparişleri aldıktan sonra hızla ayrıldım lavaboya gittim elimi yüzümü yıkamak için birazda ağladım oda arkamdan gelmiş kapının önünde beni bekliyormuş onu görünce şaşırdım ne işin var senin burada dedim, oda beni bırak asıl senin neyin var neden moralin bozuk sevgilinle kavgamı ettin dedi, ne sevgilisi yaaa dedim, hani şu masada beraber oturup yemek yediğin çocuğu diyorum dedi, iyide o benim sevgilim değil ki bir arkadaşım beni ziyarete gelmiş dedim güldü neden güldün dedim, hiç dedi, sevgilin seni bekler ayıp olur kıza dedim ne sevgilisi o benim ablam burayı çok seviyormuş yemeklerini filan, buraya gelmek istedi ben seni o çocukla görünce gelmek istemedim ama çok ısrar etti dedi, nasıl yani neden gelmek istemedin dedim, hafif utandı çünkü seni seviyordum sana aşık olmuştum dedi orada bana çıkma teklifi etti bende saten seviyordum onu kabul ettim şimdi çıkıyoruzzz...
-Güşta : Siz çıkmaya başlayalı ne kadar oldu peki
- Bir buçuk sene oldu 2 seneye gidiyor.
Gülsün: Çok güzel bir tanışma hikâyesi yalnız bayıldımmm ee enişte ne zaman gelir tanışsaydık
- Yarın gelir bu gün sizi dinlensin diye gelmek istemedi
- hımm anladım
Güşta ve Gülsün 1 ayı dolu dulu geçiriyorlardı Han Nehrini, Namsan kulesini ,Busan da ki Türk şehitliğini gezdiler Maraş dondurması yediler Kore yemeklerine başta zorlansalar da yavaş yavaş alışıyorlardı Kore çok güzel bir ülkeydi gelenekleri görenekleri türk gelenek ve göreneklerine benziyordu burada 4, 5 yıllığına kalmaya karar verdiler. Gülsünün araştırma yapması gerekiyordu araştırmasını yaptı. Sonuçlar mutlu ediciydi evet burada mesleğini yapabilirdi çok mutluydu Türkiye'ye dönüp gerekli belgeleri hazırlamak ve ailesiyle konuşmak zorundalardı 1 ayın sonun da Türkiye'ye dönmek için hazırlandılar saat 13 :00 uçağına bineceklerdi.
Hilal : dönünce de burada yaşarız hep beraber ne dersiniz ben size çok alıştım
Güşta : yok yaaa ev arkadaşına ayıp olur ev onun sonuçta ..
Eun mi ( hilalin ev arkadaşı kız ) : yook kızlar ne ayıp olması ev kocaman sizden hariç daha bir kaç kişi bile rahatlıkla sığar ben sizi çok sevdim beraber yaşayalım
Gülsün: tamam canım benim bunu gelince konuşalım uçak kaçacak yoksa
Kızlar, Hilal,Eun mi ve Daehyun ile vedalaştılar hepside çok sevmişti Gülsün ve Güşta'yı
- Daehyun enişte dönüşte tanışma hikayesini birde senden dinleyelim neler yaşadığını anlat
-Tamam anlatırım siz bir gelin de
Güştaa Tamam hadi sonra konuşuruz bunları uçak kaçacak burada kalacağız yoksa..( güler )
Gülsün ve Güşta uçağa binmişlerdi Gülsün düşünceliydi neler olacaktı, yaşayabilecekler miydi, ailesi ne diyecekti bu yaşına kadar ne Güşta ne o ayrılmamıştı anne ve babasından mutlu olacağına inanıyor ama düşünmeden de edemiyordu..
Güşta : ne düşünüyorsun abla
- Bilmiyorum..doğrumu yapıyoruz bilmiyorum Güşta, bu zamana kadar ne sen ne ben ayrılmadık evden uzun süre başka bir ülkede yaşama kararı aldık ama yapabilir miyiz bilmiyorum..
- Bunları bende düşündüm ablacım uzun süre, artık bir şeyleri başarmamız gerekiyor en azından deneyelim dönmek bir bilete bakar
- Haklısın deneyelim Güşta (gülümser )
Uçak İstanbul'a iniş yaptı kızlar yemek yeyip yaşadıkları şehre gitmek için başka bir uçağa bindiler ve sonunda eve gelmişlerdi.. Aileleriyle sarıldılar hasret giderdiler Gülsün olanları anlattı orda yaşadıklarını ülkeyi gördükleri gezdikleri yerleri anlattı...
-En önemlisi de Güşta'da bende mesleğimizi orda yapabileceğiz orda yaşayacağız dedi.
-İyide kızım ne yer ne içer orada nerde kalırsınız siz oranın yemeklerini de yiyemezsiniz.
- Bu gittiğimizde yanında kaldığımız arkadaşta kalacağız boş yer var ev baya büyük onlarda 2 kişi yaşıyorlar. Biri Koreli diğeri Türk 2 si de çok tatlılar senin anlayacağın evimiz bile hazır yemeklerine gelince alıştık sayılır hem orda Türk yemekleri satan lokantalarda var Güşta da bende yemek yapmasını biliyoruz olmadı biz yaparız lütfen anne.
-Ablam haklı anne hem baktık yapamıyoruz döneriz bir bilete bakar.
-Lütfen bu bizim hayalimiz (2si aynı anda ).
-Babaları: bırak gitsin çocuklar hem yapamazlarsa dönerler ben izin veriyorum
-Tamam peki gidin ama yapamayacağınızı anladığınız an geleceksiniz
-Tamam geleceğiz söz ( ikisi aynı anda)
Konuşmalarının ardından 2 hafta geçmişti her şey hazırdı gerekli olan belgeler bavulları özel eşyaları her şey... Gitme zamanı gelmişti hayallerinin ülkesi tekrardan onları çağırıyordu bu sefer ayrı bir heyecan vardı içlerinde bu seferki merakları farklıydı yapabilecekler miydi onu merak ediyorlardı bu sefer...
2 SENE SONRA:
Gülsün ve Güşta o gün çok kötü kavga etmişlerdi Gülsün bir hışımla evden çıktı sakinleşmek için, Çok sinirliydi Güşta'nın en çok sevdiği bluzunu bilmeden yüksek sıcağa atmış ve bluz küçülmüştü evde hiç yoktan yere kavga çıkmıştı nerden bile bilirdi bluzun küçüleceğini hem güşta da çok tepki vermişti.. Bu olanlar Gülsünü fazlasıyla germiş ve üzmüştü dalgın bir vaziyette karşıdan karşıya geçerken gelen arabayı fark etmemiş arabanın korna çalmasıyla kendine gelmişti ama artık çok geçti araba ona çok yaklaşmış ve gülsün korkudan kala kalmıştı yolun ortasında hareket edemiyordu..

Sana Güvenebilir miyim ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin